Bukefalos 28 år!

"Cowboy-hatt" - vilken?

Milene

Trådstartare
Har fått ett fotouppdrag som inkluderar tjej med cowboyhatt och häst. Innan jag införskaffar hatt undrar jag om det finns några dolda koder man behöver veta, t ex om det finns speciella hattar för damer/herrar etc.

Nån som kan western som kan berätta lite..? :)
 
Generellt är hattar unisex :)
"Riktiga" hattar är rätt så dyra och det är väl den enda "koden" att många i westernvärlden ser skillnad på en "riktig" hatt eller en fejkad "turist-hatt" sas ;)

Så det beror väl på för vem fotona är för. De flesta "vanliga människor" och engelsk-ridande hästmänniskor ser nog inte skillnad och inte på ett foto om det inte är uppenbart...
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
5 431
Hästhantering Hej, jag har en unghäst som nyligen blivit inriden och det har verkligen gått jättebra, vi har haft hjälp av en underbar tjej som...
Svar
13
· Visningar
1 528
Senast: MiniLi
·
Avel Tänkte dela med mig lite av tips och råd i det här med att döpa sporthästar (säkert andra med men i det här är sporthästar min referens)...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
17 162
Senast: Roheryn
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 425

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp