Bukefalos 28 år!

Shop to you drop, del 4

Har spanat in Valleydogs nu och det var verkligen ett jättebra tips! Superfina halsband, kommer definitivt beställa därifrån, när jag lyckats bestämma mig 😁
 
Har spanat in Valleydogs nu och det var verkligen ett jättebra tips! Superfina halsband, kommer definitivt beställa därifrån, när jag lyckats bestämma mig 😁
Jag har beställt! Biothane i lila och guld 🤩

Nu till nästa fråga. Jag skulle vilja köpa en bra dragsele till bikejoring. Känner ni till någon bra butik/återförsäljare av dragselar i Göteborgsområdet som är tillräckligt kunniga för att prova ut en korrekt sittande sele?
 
Jag har shoppat dragsele till Lily :D Har provat några olika i butik och hittat en som passade utmärkt, sedan fick jag syn på exakt en sådan sele på blocket. Knappt använd, kostade en tredjedel av butikspriset och säljaren råkade bo typ 200m ifrån mitt jobb. Kunde knappast bli bättre. Ska fotografera imorgon och kanske även inviga den. Får se lite hur energinivån är, jag är verkligen inte på topp för tillfället.
 
Jag har beställt! Biothane i lila och guld 🤩

Nu till nästa fråga. Jag skulle vilja köpa en bra dragsele till bikejoring. Känner ni till någon bra butik/återförsäljare av dragselar i Göteborgsområdet som är tillräckligt kunniga för att prova ut en korrekt sittande sele?
Mrkoppel, ligger visserligen lite utanför Göteborg.
 
1000009294.jpg

Denna var för söt, så den fick följa med hem 🤣🙈 farligt och jobba ovanför en arken butik.
 

Liknande trådar

Samhälle Jag har hört talas om projektet tidigare men rekommendationer dök upp i flödet idag (förmodligen i samband med kvinnodagen) och jag...
Svar
13
· Visningar
1 197
Senast: Fibusen
·
Hundavel & Ras Jag är hundlös för tillfället och det är så galet tomt. Saknar en fjutt att dela livet med, helt enkelt. Just nu är det tyvärr inte...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 967
Senast: Myrten
·
Hästmänniskan Jag är sugen på att ha en häst i familjen. Barnen är nu 4 resp. 1,5 år. Det blir nog inte aktuellt på minst ett år att köpa häst, men...
Svar
15
· Visningar
2 049
Senast: ylvalill
·
Ekonomi & Juridik Idag noteras att det finns 186 svenska halvblod mellan två och tre år till salu på den stora hästförsäljarsajten. Tittar man på alla...
Svar
6
· Visningar
1 037
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp