Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CXCVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Efter att ha fått info om att min högt älskade (men utlånade) häst fölat och fått bilder på en bedårande gulbrun liten hingst undrar jag hur sjutton jag ska lyckas somna nu?! 😍
Här är han. Alldeles nykläckt och står lite fult just här, men fantastiskt söt:
20240430.jpg

(lägger den inte i någon föltråd eftersom jag tänkte ta bort bilden sen, då varken fotot eller fölet är mitt)
 
Här är han. Alldeles nykläckt och står lite fult just här, men fantastiskt söt:
20240430.jpg

(lägger den inte i någon föltråd eftersom jag tänkte ta bort bilden sen, då varken fotot eller fölet är mitt)
Går ett nyckläckt föl i en hage bredvid vägen jag brukar köra, ser den ofta i kurvan och det är absolut trafikfarligt. 😍 Släng er i väggen alla bikinitjejer och underklädesreklam! 😆
 
Jag får börja ställa bilen på andra sidan av parkeringen vid jobbet där det finns lite skugga, den har stått i solen i lite mindre än tre timmar och säger redan 27 grader 😱
Kommer att vara stekhett i den i sommar!
 
Drog fram en picknickfilt, soffkudde och badlakan på balkongen (vi äger inga utemöbler än 😅 ) och spenderade lunchen utfläkt med en bok.
Är nu solmosig, typ redo för möte, och funderar sedan på att ganska raskt efter det leta upp någon uteservering, med boken i högsta hugg.

Imorgon blir det 4-5h i stallet och långritt, det är typ gym :D :angel:
 
Varit på arbetsförmedlingen inne i stan. 60 minuters resväg in. Mötet tog...5!!!! MINUTER. Jag var rätt irriterad efteråt. Jag hade laddat upp med alla begärda dokument och var förberedd.

Men min kropp håller på och stänger ner. 143 i puls efter en 5 minuters promenad.
 

Bifogade filer

  • Screenshot_20240430_121910_Samsung Health.jpg
    Screenshot_20240430_121910_Samsung Health.jpg
    50,8 KB · Visningar: 26
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 416
Senast: hundtant
·
Fritid Min syster fyller jämnt. Vi andra systrar funderar på att ge henne antingen spa och övernattning eller övernattning och en bra middag...
Svar
8
· Visningar
563
Senast: Fille
·
  • Låst
Tjatter "Det vore synd om matte saknade katthår på sängkläderna..." Matte funderar på att köra favorit i repris vad gäller middagen, det...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 110
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Jag försöker undvika hemleverans (och är därför inte van vid hur det funkar) men nu har jag beställt en så pass stor sak att det inte...
Svar
4
· Visningar
435
Senast: Silver Girl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp