Bukefalos 28 år!

Just nu funderar jag på... Del 3

Det är ju just det jag inte vill köpa och därför jag funderar. Vill att hon ska få ngt genomtänkt.
Har du inte sett eller hört någon som saknas i vardagen/hobbyn? Något hon säger att hon vill ha men aldrig köper?

I mitt fall så sa min mamma varje gång hon var till mig och såg min trädgårdspall, att en sån där skulle vara bra att ha. Men hon köpte aldrig någon själv. Så sist hon fyllde år så fick hon en sån av mig. Ingen dyr present alls, men oerhört uppskattad :up:
 
Har du inte sett eller hört någon som saknas i vardagen/hobbyn? Något hon säger att hon vill ha men aldrig köper?

I mitt fall så sa min mamma varje gång hon var till mig och såg min trädgårdspall, att en sån där skulle vara bra att ha. Men hon köpte aldrig någon själv. Så sist hon fyllde år så fick hon en sån av mig. Ingen dyr present alls, men oerhört uppskattad :up:
En pall är ju en bra idé!
 
Har du inte sett eller hört någon som saknas i vardagen/hobbyn? Något hon säger att hon vill ha men aldrig köper?

I mitt fall så sa min mamma varje gång hon var till mig och såg min trädgårdspall, att en sån där skulle vara bra att ha. Men hon köpte aldrig någon själv. Så sist hon fyllde år så fick hon en sån av mig. Ingen dyr present alls, men oerhört uppskattad :up:
Det där tycker jag är så fint! Att ge något som någon verkligen vill ha eller behöver men inte unnar sig att köpa själv. Eller kommer för sig helt enkelt. Oavsett om det är dyrt eller billigt.

Nu kom jag på att min mamma sagt att hon vill ha en ny kompost. Det blir perfekt 70årspresent till henne!
 

Liknande trådar

Fritid Jag har bestämt mig för att försöka aälja mitt stora objektiv, inget jag vill göra men jag behöver få in pengar asap så jag måste. Det...
Svar
8
· Visningar
350
Senast: Tokyo
·
Kropp & Själ Av "anledning" började jag fundera på saken. Hur ofta brister du som vuxen ut i gråt? Ibland? En gång per år? En gång i veckan? Aldrig...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
2 506
Senast: Nepenthe
·
Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
12 458
Samhälle Funderade på att lägga detta i dumma frågor men startar en ny tråd istället. Vi har flerbarnstillägg. Jag har alltid haft svårt att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
14 212
Senast: Breaktown
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp