Bukefalos 28 år!

Annonsera mera VII

Någon som vill byta? 😁
Jag har tyvärr ingen låghalt häst, annars hade jag slagit till direkt! 👌🏻
IMG_3294.jpeg
 
hastnet rubrik..... jättefin appaloosa valack. Alltså första bilden, man får ju tankarna direkt på fång. Förhoppningsvis inte så men man hade nog fått lov att fota ur en annan vinkel.
 
Det gick inte att missa. Så den är nog borta då.
Bilden är borta på hästnet men om man googlar ”jättefin appaloosa valack” så ser man bilden
Jag håller med om att frambenen såg ut som fågnställning men med tanke på att den har ett bakben bakom sig så ser det i mina ögon mer ut som att den fått syn på något otäckt och börjar rygga tillbaka. Det övergår dock mitt förstånd att man använder en sådan bild då den helt klart är usel för försäljning.
 

Liknande trådar

Fritid Jag har bestämt mig för att försöka aälja mitt stora objektiv, inget jag vill göra men jag behöver få in pengar asap så jag måste. Det...
Svar
8
· Visningar
363
Senast: Tokyo
·
Övr. Hund Men hur tänkte man här? Jag tycker inte att det är schysst att annonsera ut en 13 år gammal hund! Men jag kanske tänker fel...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
59 394
Senast: Viva
·
Hästmänniskan Och i så fall var någonstans är det bäst att annonsera? :) Det är sex år sedan jag hade medryttarhäst sist och jag har alltid antingen...
Svar
19
· Visningar
2 134
Senast: Takire
·
Ekonomi & Juridik Upptäckte precis att hastnet börjat ta betalt för att publicera säljesannonser. Inget direkt fel med det, men jag har tidigare haft...
2
Svar
27
· Visningar
3 646
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp