Bukefalos 28 år!

Dejtingtråden del 37

Det kan nog inte vara så lätt att dejta mig tänker jag 😂 men han är ju fortfarande kvar så nånting bra måste han ju få ut av det iallafall.

Mamma sa igår att "du och A kan ju komma förbi och fika nån dag, jag har alltid fika hemma, dricker han kaffe?" 😁
Nej mamma, så kul ska vi inte ha det!
 
Blir dejt nr tre med killen från Hinge imorgon :) Kan kalla honom E nu!
Bjöd in för lite middag och film, och han ville gärna komma, om vi kunde se ESC ihop 😅 Inget jag är supernoga med längre, men gillar att han är lite nördig och sa vad han önskade 👍

Också pluspoäng till att han sagt att jag ska säga till när jag tröttnar på ESC och/eller honom så åker han hem och ser resten 😃 skönt att ha det redan avklarat, då jag är rätt trött just nu och vet inte om jag pallar all poängutdelning osv. Men hoppas på en trevlig kväll och kanske lite hångel?
 
Blev nästan en heldag tillsammans idag. Hann med bio, prata, laga mat, gå en promenad till mitt stall och leka massor med katterna 😁
Supermysigt men nu har jag absolut fyllt kvoten den här helgen, räcker fint att vi ses på jobbet på måndag.
Vi är väldigt fysiska när vi ses, supertrevligt och gosigt men för mig har det absolut noll med kärlek att göra.
 
Har ett litet issue 😅
Han är så sjukt jävla smart, strukturerad, förbered för allt med en plan a, b, c.
Jag har oftast inte ens en plan a 😆
Det här gör att jag ibland känner mig så himla naiv och dum. Lever i min lilla bubbla med mina katter och är duktig på hästar. Sen känns det som jag inte kan något eller har koll på något öht.
Att han dessutom är bättre än mig på jobbet på allt förutom det specifika delarna som bara rör min avdelning gör det väl inte bättre kanske 🙄
Tröstar mig med att jag har kompisar som är likadana som jag 😁
Tog upp det igår och om det stör honom att jag är så lost med allt som han har koll på men det var helt okej.
Det är mer jag som kanske inte är helt nöjd med att känna mig som ett smått korkat barn i jämförelse med honom.
 
Vad bra jag sov 😂 han snarkade så sjukt högt där i början, fick brutalt försöka vända på honom, haha. Men sen redde det ut sig!
Orange är då stress 😁
1000043223.jpg
 

Liknande trådar

Relationer För att det är kul med uppdateringar och diskussioner även om man inte längre kvalar in i dejtingtråden.
2 3 4
Svar
71
· Visningar
9 132
Kläder & Bli fin Går det och hur? Jag gissar att det inte bara är att stoppa dem i symaskinen, men skulle vilja ta in dem under bysten och i midjan. Går...
Svar
5
· Visningar
486
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Jag har fått min skepsis mot ögonfransserum motbevisat och nu med mina långa ögonfransar undrar jag om det finns något liknande till...
Svar
13
· Visningar
764
Senast: Pritchel
·
Kropp & Själ Äntligen har jag provat hårdtvålsschampo och jag är frälst, det löddrar supermycket och hårbottnen är betydligt mindre torr. Samt...
Svar
17
· Visningar
662
Senast: Krystalline
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna
  • Hotellrum eller stuga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp