Bukefalos 28 år!

Dejtingtråden del 37

Jag bombar tråden med stolpskott.
En man som ljuger om sin ålder med 7 år. Det står olika i presentationen och i rubriken. Ärlighet är avgörande för honom. Jag frågar om åldern och varför det står olika, han känner sig ju yngre? Jamen ärligheten då? Jo det är ju ändå hur han känner sig, skulle han ljuga om det? Såklart kunde han inte skriva en fullständig mening med stor bokstav och punkt. Grädden på moset: Alla som röstar på annat än SD är okunniga, pk och naiva. Fyfan vilket avskräde
 
Blir dejt nr tre med killen från Hinge imorgon :) Kan kalla honom E nu!
Bjöd in för lite middag och film, och han ville gärna komma, om vi kunde se ESC ihop 😅 Inget jag är supernoga med längre, men gillar att han är lite nördig och sa vad han önskade 👍

Också pluspoäng till att han sagt att jag ska säga till när jag tröttnar på ESC och/eller honom så åker han hem och ser resten 😃 skönt att ha det redan avklarat, då jag är rätt trött just nu och vet inte om jag pallar all poängutdelning osv. Men hoppas på en trevlig kväll och kanske lite hångel?
E kom hit och vi åkte ner till havet och åt lite laxwraps som jag fixat. Den goa naturliga känslan från förra dejten infann sig tyvärr inte, och jag kände mig inte helt bekväm.
Då han var väldigt taggad på eurovision så kände jag att det var bättre att han såg allt hemma. Han verkade vilja stanna, och är lite besviken att han inte kände in bättre, men samtidigt är jag rätt säker på att jag inte vill träffas igen ändå, så blev väl en bekräftelse på att jag är på rätt spår där.

Men synd då han är väldigt trevlig och vettig på pappret, men nja…
 
E kom hit och vi åkte ner till havet och åt lite laxwraps som jag fixat. Den goa naturliga känslan från förra dejten infann sig tyvärr inte, och jag kände mig inte helt bekväm.
Då han var väldigt taggad på eurovision så kände jag att det var bättre att han såg allt hemma. Han verkade vilja stanna, och är lite besviken att han inte kände in bättre, men samtidigt är jag rätt säker på att jag inte vill träffas igen ändå, så blev väl en bekräftelse på att jag är på rätt spår där.

Men synd då han är väldigt trevlig och vettig på pappret, men nja…
Han respekterade dock till 100% att jag bad honom att åka, så inget övertramp på något sätt!

Bekräftade nog bara det som gjorde mig lite mindre intresserad överlag, att han inte riktigt lyssnade in vad jag sa.. gick lite bakåt med hundarna med, då han inte följde vad jag sa sist 🤨
 
Jättemysig dag igår! Vi var ute i skogen i 4 timmar, grillade och mös på.

Beställde hem pizza till middag och såg film på kvällen 😊 han fick inte sova över nu eftersom jag skulle upp tidigt och har massor att göra på söndagar.

Allt från förra helgen är glömt 😂
 
Jag har gått med på att sova i skogen 😅
Jag som avskyr skog, kottar, barr, pinnar, insekter, kryp, kallt, fuktigt 😆
Vandra några timmar eller rida ut i skogen, absolut!
Sova där? Helvete heller 😂
Men det ska vi göra på semestern, how lovely!
 
Eller helt fruktansvärt, kommer få tusen myggbett 😂
Men samtidigt kan jag inte bara dissa utan att testa.
Lite kan jag ju faktiskt anstränga mig 😁
Myggnät! Eller använder han inte sånt heller? Jag hade personligen varit mer orolig för kylan dock, nätterna är KALLA nu.

Imponerad över att du gör det ändå, måste jag säga! Jag är som du, går gärna ute i skogen, men sover gör man bäst i en säng, under tak. 😅
 
Myggnät! Eller använder han inte sånt heller? Jag hade personligen varit mer orolig för kylan dock, nätterna är KALLA nu.

Imponerad över att du gör det ändå, måste jag säga! Jag är som du, går gärna ute i skogen, men sover gör man bäst i en säng, under tak. 😅

Jag har ingen aning 😆
Vi har semester v.29 - 32 så förhoppningsvis är det aningens varmare då.
Eller så regnar det jämt, då slipper jag undan 😁
 

Liknande trådar

Relationer För att det är kul med uppdateringar och diskussioner även om man inte längre kvalar in i dejtingtråden.
2 3 4
Svar
71
· Visningar
9 132
Kläder & Bli fin Går det och hur? Jag gissar att det inte bara är att stoppa dem i symaskinen, men skulle vilja ta in dem under bysten och i midjan. Går...
Svar
5
· Visningar
486
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Jag har fått min skepsis mot ögonfransserum motbevisat och nu med mina långa ögonfransar undrar jag om det finns något liknande till...
Svar
13
· Visningar
764
Senast: Pritchel
·
Kropp & Själ Äntligen har jag provat hårdtvålsschampo och jag är frälst, det löddrar supermycket och hårbottnen är betydligt mindre torr. Samt...
Svar
17
· Visningar
662
Senast: Krystalline
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp