Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vet du, jag tycker att du ska gå till skolsköterskan och berätta allt det du skriver här, om du inte redan har gjort det.Är ju inte över 18 så kan inte gå efter värdena för vuxna.
Tycker själv att jag är för smal vilket de flesta jag känner också tycker.
Har problem att få i mig tillräckligt med mat efter en händelse för ett antal månader sen. Tror att det är ett psykiskt problem jag fått pga det. Har inte ätit mig riktigt mätt sen dess. Äter bara tills det tar stopp och sen får jag inte i mig mer. Äter alltså mindre än vad jag gjort tidigare. Så har blivit väldigt smal pga det. Har alltid vägt lite så när jag gick ner i vikt såg man det ganska tydligt på kroppen. Revben syns tydligare nu och jag känner mig nästan som ett skelett ibland. Lider lättare av yrsel och har upplevt att jag känner mig svagare. Känt mig svimfärdig oftare än tidigare. Känner ofta att jag väldigt hungrig och tar då och äter något, men nästan direkt tar det stopp och jag är inte längre hungrig. Har haft ett tufft år hittills med dålig psykisk hälsa i början av året som jag knappt hann återhämta mig från innan nästa bakslag kom då jag blev sjuk en längre tid och fick komplikationer pga det. Nu när jag försökt återhämta mig efter det har andra saker hänt som gjort att psyket börja svikta lite igen och att jag inte äter normalt gör inte saken bättre.