Bukefalos 28 år!

Alla dessa märkliga vänförfrågningar.....

Otherside

Trådstartare
De rasar in nu, fler än nånsin. Nu har jag 2 vänförfrågningar (fb alltså) från en Björn Zandén - samma kortfattade info men två helt olika män på bilderna. Suck. Eller män (eller lite äldre kvinnor) med jättesvenska namn, men samtliga "vänner" är unga killar från något afrikanskt land, inte en enda från "deras eget" land. Jag raderar oavbrutet men har börjat rapportera dem också. Det är ju så genomskinligt att det rör sig om fejkade fb-konton. Jag vet fortfarande inte exakt vad baktanken med dem är. Är det nån vits att rapportera eller är det bortslösade minuter? Jag är SÅ LESS på dem!!!
 
Jag fick förut många meddelanden från ”amerikanska militärer” som nyligen bytt profilbild och enbart hade t.ex. nigerianska vänner. Även fått meddelanden av andra män från typ Algeriet, Marocko osv, meddelanden som bestod av en blomma, eller ”hi”. Totalt meningslöst.
Det upphörde när jag ändrade sekretessen på alla bilder på mig själv till ”endast vänner” och bytte profilbild till en neutral bild (inte på mig själv).
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp