Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Okey, då har jag lärt mig det idagJag är c/o skriven på min bostadsrätt som jag är med och äger. Detta eftersom jag innan hade ett jobb som innebar att jag inte ville ha mitt namn på brevlådan. Det har, som andra redan sagt, ingenting med själva rättigheten till boendet att göra
Specialförband.Utveckla gärna. Sog?
Flygstridsledare samt operatör på ett signalspaningsplan... Vet inte vad det tillhör.Specialförband.
Oavsett vad så ljuger han för dig. Jag vet ju inte vilken anledning han har till att du inte ska få skriva dig där men att det är pga jobb är skitsnack. Att de skulle ha synpunkter på sambos umgänge osv är ju bara rent lol. Möjligtvis att de googlar, och är första träffen typ att du är ordförande i en vit makt förening så kanske de gräver lite mer. Men annars nä. Han ljuger.
Okey, då har jag lärt mig det idag
Jag förstår fortfarande inte varför grannen har valt att ha det på det viset
Fast nu har du inte riktigt läst vad som står, det inte han som sagt detta. Det var en gissning på vad det eventuellt kunde vara som gör att han inte vill att jag ska skriva mig där. Eftersom han potentiellt skulle kunna krascha plan så är det nog inget märkligt, de blir avskilda om de har olämpligt umgänge eller på annat vis är olämpliga. Inte för att jag är olämplig.
Så har jag också uppfattat det tidigare. Men vet vet?Fast... är de så noga utgår jag ifrån att han berättat om dig, dvs du är redan kollad.
Står för Särskilda OperationsGruppenUtveckla gärna. Sog?
Fast nu har du inte riktigt läst vad som står, det inte han som sagt detta. Det var en gissning på vad det eventuellt kunde vara som gör att han inte vill att jag ska skriva mig där. Eftersom han potentiellt skulle kunna krascha plan så är det nog inget märkligt, de blir avskilda om de har olämpligt umgänge eller på annat vis är olämpliga. Inte för att jag är olämplig.
Nej, jag låter bli tror jag.Du får börja spana på dem! (men gör det i en egen tråd så det inte blir så mycket OT)
Fast han har ju ungar som bor där och sliter på huset... Jag hade inte ens betalat hälften... Förmodligen hade de inte flyttat till ett så stort hus om de bodde själva.