Bukefalos 28 år!

Buke går ovanligt trögt - bara för mig?

caballus

Trådstartare
Senaste veckorna har jag desperat försökt att surfa in på buke för lite tidsfördriv, men upptäcker till min förfäran att forumet laddar ovanligt trögt jämfört med hur det brukar fungera (skapligt i vanliga fall).

Vad är det som gör att det laddar så förfärligt trögt? För mycket tung information som laddas på en gång? Är det själva forumet eller annonserna som gör att sidan har svårt att uppdateras? Det går så trögt för mig att datorn till och med hänger sig emellanåt om jag försöker öppna flera flikar samtidigt, pga det stora informationsflödet.

Bara jag som har detta problem?

Snälla Gunnar - har du något hum om vad som strular? Det vore ju alldeles förfärligt om jag inte kunde surfa på Buke på arbetstid utan istället måste göra mina arbetsuppgifter! :eek:

//caballus
 
Sv: Buke går ovanligt trögt - bara för mig?

jag har inte märkt av det problemet, har varit inne på buke via mobilen, pek plattan och bärbar dator. inga problem med hängingar.
 
Sv: Buke går ovanligt trögt - bara för mig?

Har upplevt samma från mitt jobb också, det går otroligt segt. Men hemma funkar det bra.

Det kanske är något med datasystemet på jobbet? Många kanske är ute och surfar samtidigt och överbelastar systemet?
 
Sv: Buke går ovanligt trögt - bara för mig?

Det verkar konstigt, det har vad jag vet inte varit några problem på servern här.

Är det olika vid olika tider, vilka tider vet ni att det är problem för er?

Hur länge har ni med dessa problem haft dessa problem, så exakt uppgift som möjligt?

Vet ni vilken internetoperatör ni har där, om det möjligen skulle kunna påverka?
 
Sv: Buke går ovanligt trögt - bara för mig?

Har upplevt samma från mitt jobb också, det går otroligt segt.
Kanske är arbetsgivarna som gaddat ihop sig mot bukesurfarna :devil:, lagt en förtrollning över systemen så att vi ska arbeta istället för att surfa? :idea:

För mig är det trögt oavsett på arbetet eller hemma, antog därför att det hade med sidan att göra. Kan ju också vara att det är JAG som är trög. :eek:

//caballus.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Barmarksdrag/canicross
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp