A
avslutat medlemskap
Sv: bygga lägenhet på loftet??
Så länge jag äger stället och så länge det jag gör inte skadar nån eller förorenar naturen runt omkring så gör jag som jag vill, dessutom sponsrar grannarna mig med både byggmaterial, hantlangning och grävning-schaktning för ser du, här håller vi ihop och drar allas lass framåt med gemensamma krafter.
Jag har två alternativ här, antingen att gå den "rätta" vägen och inte ha råd att bygga det jag gör eller köra som jag gör och hinna flytta ur den här kåken innan den faller ihop över mig. Har man inte obegränsad ekonomi så får man snåla och spara och då går varenda krona till byggmaterial istället för ut i det stora svarta hål som kallas "myndigheter".Det verkar ju bättre att kolla ordentligt om bygglov behövs och i så fall söka det, än att köra MacG:s variant och hoppas på det bästa. Att bygga in sitt liv i lögner som även kräver att grannarna ställer upp och ljuger, låter ju vedervärdigt och som något att hålla sig så långt ifrån som möjligt.
Så länge jag äger stället och så länge det jag gör inte skadar nån eller förorenar naturen runt omkring så gör jag som jag vill, dessutom sponsrar grannarna mig med både byggmaterial, hantlangning och grävning-schaktning för ser du, här håller vi ihop och drar allas lass framåt med gemensamma krafter.