Och så undrar folk säkert varför jag inte taggade dig... *skakar på huvudet*
Ja jag undrar fortfarande!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och så undrar folk säkert varför jag inte taggade dig... *skakar på huvudet*
JAG DÅ!!!!!!!!!! Va va va.....Och just ja...
@Killaloe
För att jag vill ha ensamrätt på ollonen... Har ni redan glömt att min lila pojkvän fortfarande inte fått någon ersättare? Och nötter är gott.
Vänta nu, vem är du?JAG DÅ!!!!!!!!!! Va va va.....
Buketter blir bra. Är så utrymmeskrävande annars.Aaaaaa, så du är snål med ollonen alltså! Jag jobbar ju på verkstad och här finns det en massa ollon du kan få Vill du ha de fortfarande fastsatta på karlarna eller går det bra att samla ihop dem lösa och skicka till dig i en fin bukett?
I live to serveMeh, jag skrev dig i trådstarten när jag skulle ändra den innan @Barret seglade in och fixade till det så JAG kom faktiskt ihåg dig!
Vänta nu, vem är du?
Buketter blir bra. Är så utrymmeskrävande annars.
I live to serve
För att jag vill ha ensamrätt på ollonen... Har ni redan glömt att min lila pojkvän fortfarande inte fått någon ersättare? Och nötter är gott.
Alltså nu måste ni skärpa till er, bara prata ollon? Ni måste ha en mer feministisk inställning och även clitta varje gång ni säger ollon, annars kan det bli ojämställt! Dessutom pratar vi drakar och enhörningar i den här tråden och den enda som kvalar in där är @Barret icke ersätta lila (lilla/stora) vän!
Oh, är vi inkvalade? Tusen tack, @SnurrfianAlltså nu måste ni skärpa till er, bara prata ollon? Ni måste ha en mer feministisk inställning och även clitta varje gång ni säger ollon, annars kan det bli ojämställt! Dessutom pratar vi drakar och enhörningar i den här tråden och den enda som kvalar in där är @Barret icke ersätta lila (lilla/stora) vän!
Vadå, är det inte framstjärt och... hmm, har ingen bra synonym till kuk, ärligt talat...haha.. denna tråden börjar närma sig tråden om feminismen har gått för långt där det har diskuterats om det ska kallas fitta och kuk..
Oh, är vi inkvalade? Tusen tack, @Snurrfian
Nu fattas bara att bli inkilad också...
@stjarnhimmel Jag klarar mig inte. Därav mitt frekventa omnämnande av sagda pojkvän...
Jag jobbar på det. Men det finns så mycket att välja mellan... och jag är våg...Men du får köpa en ny.. Det ska jag också göra...
Ollonet?
Moahahhaha, bra gissat! Men det var ju @Killaloe jag menade!
Jag var nära!
Vadå, är det inte framstjärt och... hmm, har ingen bra synonym till kuk, ärligt talat...
Eller, som man ofta ser i snuskromaner, "The private place" "mest privata ställe/punkt/plats"Framstjärt ska väl snarare kallas det onämnbara... det smutsiga..
Det tycker jag är ett bra namn..
Jag jobbar på det. Men det finns så mycket att välja mellan... och jag är våg...
Förresten... jag råkade nyss ut för 5-sekundersregeln för första gången!!
Eller, som man ofta ser i snuskromaner, "The private place" "mest privata ställe/punkt/plats"