Status
Stängd för vidare inlägg.
(Spelinspirerad) Slogs mot ett monster, han höll på att döda mig men jag vann tillslut. Lite senare så är det en gigantisk bur och pelare som åker upp runtom den. Går in i sista sekunden och är där med några andra- vi skulle slåss mot monster. Den tredje var min.

(Fly) är i ett rum med massa andra, en vän till mig kollar ut och ropar att det är en man med någon misstänksam utstyrsel på sig. Det var dags att fly, säkerheten var lika med noll och allt jag ville var att komma hem. Min vän kollar ut så att kusten är klar, jag kollar jag med sen smyger vi ut, några andra och jag.

Vi springer ljudlöst till närmsta byggnad, natten var här och många farliga människor fanns runtom oss. Vi gick förbi en klass som hade lektion, jag ville vara med för det fanns säkerhet där, men framförallt ville jag hem.
Vi slank oss förbi runt kröken och hamnade i byggnaden som klassrummet låg i, tydligen så fanns det även en pub där och då var det något som inte stämde. "Vilken skola har en pub i sina lokaler?" Tänkte jag och sade någon annan. Vi hade kommit på deras skendrag och bemöttes nu av två ondsinta figurer som gick mot oss.
På något sett så fick jag tag på den manliga fiendens metallpiska som kunde utvecklas till tre delar när man slog med den. Fick även tag på nåt annat man kunde slåss med men kunde inte dualtaska så hade bara piskan.
De försökte döda oss och jag försökte skydda oss.

(Giftemål) mamma hade sagt att jag skulle fixa en röd klänning med röd huva, jag trodde det var till min födelsedag som var på påsken och fixade något som inte var så fint. När dagen var här så sa hon att jag ovh min pojkvän ska gifta oss, hon undrade om jag fixat klänningen. Ja svarade jag.

Slutar med att jag smyger upp för en trappa medans min kille gör oljud så ingen skulle märka. Jag hittar min ryggsäck med allt jag behöver och strumpor bredvid ett stort hål i golvet. Funderar på att hoppa ner men är mörkrädd.

Min pappa hade sminkat sig så han skulle se yngre ut under denna dag, i själva verket så såg han riktigt läskig ut och jag föredrog hur han såg ut som vanligt.
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vinterföräldrar 23/24
  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Gråter du?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp