Bukefalos 28 år!

EXPEDIT-bur för smådjur

Sv: EXPEDIT-bur för smådjur

På en av bilderna verkar det ju vara en glaskant innanför den hela glasrutan.
Angående fästena ser det ut att vara nån slags gångjärn, såna som man hade till glasdörrar på stereoapparater "förritiden". :D
 
Sv: EXPEDIT-bur för smådjur

Jag gjorde en större variant av hamsterbur av en expedithylla kan försöka lägga upp bilder under dagen.
 
Sv: EXPEDIT-bur för smådjur

Här är min gamla tråd om projektet: http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=1092120&highlight=hamsterbur

Bilderna är borttagna men här kommer 3 bilder som visar hur det blev, hur jag gjorde får du läsa i gamla tråden :)

bur02.jpg


bur03.jpg


bur05.jpg
 
Sv: EXPEDIT-bur för smådjur

Men så fina "burar"!!! Nu blir jag sjukt sugen på något litet djur och bygga stort o fint till den/dem!!! :love:
 
Sv: EXPEDIT-bur för smådjur

Minst sagt! Hade kunnat göra den dubbel så stor utan problem, dom var väldigt aktiva! Vet inte om en guldhamster hade varit lika kvick och nyfiken men mina dvärghamstrar for runt som yra troll i alla rum.
 
Sv: EXPEDIT-bur för smådjur

Häftigt! Undrar om det går att göra gått liknande för marsvin eller om det blir för litet? Man kanske får "öppna" upp fler av hyllplanen.

Nästan så att man vill köpa en hamster för att det ser så jäkla snyggt ut med bokhyllan!
 
Sv: EXPEDIT-bur för smådjur

Blir nog ltie tajt, man kan kanske ta ut så varje rum blir två fack. Mina marsvin jag hade bodde i en lite ladugård med sådär 30 kvadrat att springa på med rör och grejer, det älskade dom men är ju svårt att få till inomhus ;) Innan jag flyttade ut på landet köpte jag en sån där blå badbassäng med stålstomme och som blå pressening till barn och hade som marsvinsbur, funkade kanonbra och var ganska stor :)
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Bildtråden
  • Hur få stilla händer?
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp