Fejk-te i kopp till utklädnad?

bettysmatte

Trådstartare
På fredag ska jag på fest där man "ska" komma utklädd :) ! "Jag kommer ifrån..." är temat, så jag tänkte komma ifrån en afternoon tea-bjudning... :) Tänker bland annat ha en tekopp runt halsen och jag har förberett genom att limma ihop kopp och fat. MEN det hade varit kul med fejk-te i koppen! Några kreativa idéer på hur jag kan åstadkomma något sådant?
 
På fredag ska jag på fest där man "ska" komma utklädd :) ! "Jag kommer ifrån..." är temat, så jag tänkte komma ifrån en afternoon tea-bjudning... :) Tänker bland annat ha en tekopp runt halsen och jag har förberett genom att limma ihop kopp och fat. MEN det hade varit kul med fejk-te i koppen! Några kreativa idéer på hur jag kan åstadkomma något sådant?
Om du inte tänkt använda koppen mer så kan du ju använda tefärgat resin.
 
Hur får man tag i sådant? Hinner jag det till fredag?

Nä, koppen köptes på loppis idag för en femma och ska endast vara rekvisita på fredag.... :D (Tillsammans med en stråhatt och en liten handväska - allt för en femtiolapp... :) )
Brukar finnas i hobbybutiker typ panduro.
 
Jag tänker annars att du kanske har en limpistol och kan trycka ut några stänger med lim och sedan måla brunt ovanpå. Trycker du in en tepåse på sidan så kommer det säkert se bra ut.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp