Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Personligen tycker jag utifrån bilderna det ser ut som att hullet är högt men inom normala gränserNi som har sett fler föl än undertecknad, vad tycker ni om hullet på mitt? Stoet har återhämtat sig med kraftfoder och hö utöver betet som erbjudits dagtid, man kan skymta rumpan på henne och hon är rund och fin nu! Funderar på att dra ner lite, tycker lilla fröken eventuellt är lite välgödd?
Rund och go, du kan prova att dra ner på fodret till stoet, men det troligaste är att hon tappar hull igen och ungen mår prima.Ni som har sett fler föl än undertecknad, vad tycker ni om hullet på mitt? Stoet har återhämtat sig med kraftfoder och hö utöver betet som erbjudits dagtid, man kan skymta rumpan på henne och hon är rund och fin nu! Funderar på att dra ner lite, tycker lilla fröken eventuellt är lite välgödd?
Fin! Vad heter han?Hoppar in här i tråden då denna goding flyttar hem till oss vid årsskiftet! Föll superpladask. Han är New Forest
Fin! Vad heter han?
mvh Hon som älskar namn
En behållare!@cirkus jättefin, ska du sälja eller behålla?