Systern är född 2017 och har föl vid sidan e. Eldorado van de Zeshoek@cirkus spännande, har du visat systern här eller är hon äldre?=)
Finns nog bilder på dom i tråden här
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Systern är född 2017 och har föl vid sidan e. Eldorado van de Zeshoek@cirkus spännande, har du visat systern här eller är hon äldre?=)
Så häftigtmina nordsvensk föl växer och frodas. Fick ett mycket roligt besked från animal genetics om att min gula hingstunge är vitblack. Det är mkt ovanligt och han är den enda i rasen just nu. Visa bifogad fil 73753
Åh vitblack är så vacker färg! Du behåller honom som hingst?mina nordsvensk föl växer och frodas. Fick ett mycket roligt besked från animal genetics om att min gula hingstunge är vitblack. Det är mkt ovanligt och han är den enda i rasen just nu. Visa bifogad fil 73753
Ja, men det tänker jag. Han ser väldigt lovande ut framför allt rörelser och sida men det kan ju ändra sig. Stoet måste också stamboksföras (krav på ett enkelt körprov). Tror inte det blir några problem dock.Åh vitblack är så vacker färg! Du behåller honom som hingst?
Så fin
Jag tycker hon är helt fantastisk
Det finns något som heter Regansökansnr som man skriver om man inte hunnit registrera. Det står på registreringspapperna i Språngrulla.En fråga om fölvisning. Man ska ange registreringsnummer på fölet, har man fått det på Språngrulla eller måste man hinna id-märka och få passet innan anmälan?
Åh vad bra! Tack!Det finns något som heter Regansökansnr som man skriver om man inte hunnit registrera. Det står på registreringspapperna i Språngrulla.
Jag blev så nyfiken på färgen. Vad har närmaste släkten för färger?mina nordsvensk föl växer och frodas. Fick ett mycket roligt besked från animal genetics om att min gula hingstunge är vitblack. Det är mkt ovanligt och han är den enda i rasen just nu. Visa bifogad fil 73753
Od 2101 gulbrun och BDH Lycka brunblackJag blev så nyfiken på färgen. Vad har närmaste släkten för färger?
Od 2101 gulbrun och BDH Lycka brunblack