Bukefalos 28 år!

Första steget mot eget katteri!

Sv: Första steget mot eget katteri!

Nejmen! Är det du som har Cheesericas katteri. Vad världen är liten :) Fast det kunde man ju kanske kopplat med tanke på ditt användarnamn och din bild i och för sig. Har länge drömt en ragdoll och kikar ofta runt på din hemsida. Tycker dina katter är så otroligt vackra! :love:

Hihi, kul att du vet vem jag är ute i cyberrymden. :D Jag har inte varit så aktiv att skriva om mina katter här på forumet så det är nog inte så konstigt. Tack i alla fall för de snälla orden om mina katter! :love:

/Erica
 
Sv: Första steget mot eget katteri!

Hihi, kul att du vet vem jag är ute i cyberrymden. :D Jag har inte varit så aktiv att skriva om mina katter här på forumet så det är nog inte så konstigt. Tack i alla fall för de snälla orden om mina katter! :love:

/Erica

Ja, jättekul :) Vi kanske hörs i framtiden, vem vet, jag har tänkt hålla lite utkik på när du planerar kullar för inom en snar framtid blir det nog en ragdoll för min del :love: Du verkar vara så sympatisk och skriver så fint om dina katter på hemsidan. De verkar verkligen vara toppenfina katter på alla sätt och vis.

Nu ska jag sluta ösa beröm men man blir ju såå sugen när man ser så fina katter!
 
Sv: Första steget mot eget katteri!

Ja, jättekul :) Vi kanske hörs i framtiden, vem vet, jag har tänkt hålla lite utkik på när du planerar kullar för inom en snar framtid blir det nog en ragdoll för min del :love: Du verkar vara så sympatisk och skriver så fint om dina katter på hemsidan. De verkar verkligen vara toppenfina katter på alla sätt och vis.

Nu ska jag sluta ösa beröm men man blir ju såå sugen när man ser så fina katter!

Haha, ja det får du nog göra. :D Mina katter är inte de bästa typmässigt men de är verkligen högt älskade, så det värmer att höra sånt! :love: Kan varmt rekommendera en egen ragdoll, världens härligaste kattras! :laugh:

/Erica
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Fixa innan tävling?
  • Ridskoleryttare
  • Trollet rymmer

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp