Gammal HM-skjorta som ny *bilder*

Seabaz

Trådstartare
En vanlig HM-skjorta för 129kr, 100st öljetter + verktyg för 100kr och lite fint band, 32kr för 4 meter... Det blev såhär!

Framifrån:

P1072828.jpg


Bakifrån:

P1072829.jpg


Ärmslut:

P1072832.jpg


Uppvikt ärmslut:

P1072831.jpg


Krage, detalj... Men syns dåligt, det ser så ihopknycklat ut vilket det inte riktigt är ;)

P1072830.jpg


Närmare detalj på rygg:

P1072834.jpg



Den är snyggare på men har ingen som kan fota den på mig tyvärr och jag har ingen stor spegel heller..

Vad tycks?!
 
Sv: Gammal HM-skjorta som ny *bilder*

Att du orkar! Jag hade fått hjärnblödning bara av att bära hem grejerna. Tycker iaf att det blev fint men jag skulle nog personligen valt ett band i någon skojigare färg. Å andra sidan är det nog det lättaste att ändra på :laugh:
 
Sv: Gammal HM-skjorta som ny *bilder*

Tack tack!!

Jag köpte ett vinrött först, det sista 2,5 metern dom hade i affären.. Räckte till ryggen men inte till armarna så då fick jag åka och köpa nytt.. då blev det mörkblått ;)

Men ja, det är lätt att ändra på :)
 
Sv: Gammal HM-skjorta som ny *bilder*

Äh, så typiskt. Där kan man ju iaf variera färg efter vad man har på sig för kjol eller byxor till.
 
Sv: Gammal HM-skjorta som ny *bilder*

Tack tack!!

Hihi, nää alla gillar ju inte alla kläder - som tur är!

Detta är precis min stil... om man nu kan kalla det stil :p

Jag på förfest:

Bild004.jpg


:D
 
Sv: Gammal HM-skjorta som ny *bilder*

Inte heller min smak men otroligt kreativt och jag är imponerad över någon som lägger ner så mycket energi på en h&m-skjorta för 129 spänn :banana:
 
Sv: Gammal HM-skjorta som ny *bilder*

det går ju att snöra på massa olika sätt. Tex är det inte samma snörning i ryggen som det är i ärmarna.

Snörningen i ryggen syns bättre när man har skjortan på sig och töjer ut det lite..
 
Sv: Gammal HM-skjorta som ny *bilder*

Jag är också imponerad över din kreativitet och det ser också ut att vara välgjort.

Om jag ska ge lite kreativ kritik så tror jag att det skulle ha räckt att sätta snörningen antingen på ärmarna eller på ryggen. Det riskerar att bli lite tårta på tårta med snörning på flera ställen. :)

Men bra jobbat! Kul med en egen stil också.
 
Sv: Gammal HM-skjorta som ny *bilder*

det går ju att snöra på massa olika sätt. Tex är det inte samma snörning i ryggen som det är i ärmarna.

Snörningen i ryggen syns bättre när man har skjortan på sig och töjer ut det lite..

Ja, det var det jag menade. Det hade varit ännu snyggare med en annan snörning i ryggen.
Den är jättesnygg!
Tröttnar du på den så posta den till gbg *s*
 
Sv: Gammal HM-skjorta som ny *bilder*

Jag tyckte det var jättesnyggt!
Kommer nog att sno din idé till en tovad väst jag ska göra;)
 
Sv: Gammal HM-skjorta som ny *bilder*

snyggt som f*n i ryggen men tyckte det blev för mycket på armarna med :) Men är imponerad av din påhittighet och driftighet..jag hade möjligtvis lyckats komma en ide..men sen hade de tagit stopp - för lat för att genomföra hahah. Kepp up the good work!
 
Sv: Gammal HM-skjorta som ny *bilder*

Jag tyckte det var jättesnyggt!
Kommer nog att sno din idé till en tovad väst jag ska göra;)

Apropå detta, hur gick det med de handsydda afrikanska skjortorna som du fick av mig? Har de kommit till användning?
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp