Har ni någon aning om vilken film?

astronaut

Trådstartare
För länge sedan hade jag en period där jag spelade in varenda förhäxadavsnitt, en gång glömde jag stänga av inspelningen efter förhäxad och filmen efter spelades in. Vill mig minnas att den var bra och skulle gärna vilja se den igen men jag kommer inte alls ihåg vad filmen heter och minns bara lite vagt vad handlingen är.

Under själva introt springer det en ung kvinna, väldigt snabbt som om hon är jagad.

Sedan:
Liten tjej som sitter hukad vid en dörröppning och en man tar ut henne från det brinnande huset och lämnar henne till brandmännen innan han försvinner helt. Ingen minns att tjejen blev överlämnad av en man och flickan blev oskyldigt anklagad för att ha dödat hennes föräldrar genom att sätta eld på huset. Hon hamnar i ungdomsfängelse.

Sedan gick det några år och hon skulle till rätten, minns inte i vilket syfte, men personalen hon åker med verkar heller inte tro på att hon tände eld på huset. De krockar vilket öppnar ett utrymme så hon kan fly. Personalen säger åt henne att sticka och det gör hon.

Hon klipper håret och färgar sitt blonda hår brunt.

Det är allt jag minns. Kommer heller inte ihåg vilka skådespelaren/skådespelerskor det var med. Men skulle tippa på att filmen var inspelad på sent 90tal, tidig 2000tal. Tror jag spelade in den runt 2003 så filmen är inte nyare än så ;)

Snälla, säg att någon vet vilken film det är jag menar? :cry:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp