Bukefalos 28 år!

Hihi, nu ska det joggas med jyckarna!

lady_vip

Trådstartare
Jag är så slug:p

Behöver verkligen konditionsträna, men jag tappar motivationen efter att jag inser hur dålig kondis jag har efter en springtur (typ springer 500 meter innan jag tror att mina lungor ska kollapsa:o )..

Så igår tog jag mitt ena jaktkoppel som man färster runt midjan och fäste båda de stora jyckarna där och sprang, och de drog mig för kung och fosterland:bow: Så jag sprang hyffsat lätt 4 km i en stöt, utan att känna mig som en krigsveteran som vandrat i djungeln i 5 dagar.

Så nu har jag idag införskaffat riktiga selar och en sån finurlig grej som man har runt midjan (de kallar den hands-free med det tycker jag låter löjligt) och får skärpa mig för det blev himla dyrt:angel:

Ville bara berätta hur duktig jag är :idea:

//E
 
Sv: Hihi, nu ska det joggas med jyckarna!

Haha, jag känner igen känslan!

Man har typ bestämmt sig för idag, då jävlar ska jag springa så det ryker... Efter hundra meter får man blod smak i munnen, efter tvåhundra, då går man hem å gör aldrig mer om det!

Jag har också kört med att jag har bundit fast hunden runt magen, och vips, så fick benen nya krafter! ;)

Lycka till med träningen!
 
Sv: Hihi, nu ska det joggas med jyckarna!

Och sen får jag så dåligt samvete så då skiter jag i att springa mer :angel:

Men vad skönt att det inte bara är jag som är sån. Men vilken träningsvärk jag har idag, fick ju spjärna emot en del och har dessutom inte sprungit så på ett år...

Hade ju också sånt seriöst midjeband när du provade? Köpte ju ett idag, men det kom bara med ett "koppel" (det är ju elastiskt) och jag behöver ett till... Funderar vart man kan hitta det...

//E
 
Sv: Hihi, nu ska det joggas med jyckarna!

Ähuam.... Nä, jag band bara kopplet runt magen... :angel:

Jag joggade typ varje dag i en veckas tid, sen fick jag reda på att jag hade en bebis i magen, och då vart det slut på det!
 
Sv: Hihi, nu ska det joggas med jyckarna!

I stan ja... :mad: ;)

Jag frågade där jag köpte resten, men hon hade inget, men jag fpr vänta tills jag springer på ett sånt, finns säker miljoner på alla utställningar...

//E
 
Sv: Hihi, nu ska det joggas med jyckarna!

I stan, vad häftigt det lät.. Jag menar i byhålan á la 16 000 inv :D
 
Sv: Hihi, nu ska det joggas med jyckarna!

Haha, vi är inte så mycket bättre med 30'000 invånare :D

//E
 
Sv: Hihi, nu ska det joggas med jyckarna!

Annars funkar det med midjebälte, expanderlina och ett tvillingkoppel som du sen kan fästa i varsin hund - du behöver inte två expanderlinor... Om du inte vill tillåta dem att gå åt varsitt håll förstås. ;)
 
Sv: Hihi, nu ska det joggas med jyckarna!

Jag vägrar använda tvillingkoppel sen jag hade en hund som dog just av att vara fäst i tvillingkoppel... Slarv och sen hängdes hon... Men jag kan nog hitta på nån lösning där ändå.

//E
 
Sv: Hihi, nu ska det joggas med jyckarna!

Är det intagningsprovet till hippologen som närmar sig ;)?
 
Sv: Hihi, nu ska det joggas med jyckarna!

*KL*

Attans att man bara har små hundar!:mad:

;)

//Gilly
 
Sv: Hihi, nu ska det joggas med jyckarna!

Haha, så småningom kanske jag söker in där, men nu är det bara allmänt dåligt samvete över en försummad kondis (och Beach 2007 de två gånger man visar sig där;)) som för mig ut i löpspåren.

//E
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV
  • Försäkring

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp