Bukefalos 28 år!

Hitta tävlingar?

igbest

Trådstartare
Finns det något enkelt sätt att hitta tävlingar till Rallylydnad och eller agility förutom SBKtävling. Kan man göra på något sätt för att få upp de tävlingar som ligger närmast eller typ söka på distrikt eller län. Jag har SBKtävling men där måste jag väl skriva en ort i sökrutan.
 
SBK tävling är inte direkt sökvänligt, men om du klickar på avancerad sökning (just ovanför sökrutan) kan du t ex söka på distrikt och mellan vissa datum.
 
Finns det något enkelt sätt att hitta tävlingar till Rallylydnad och eller agility förutom SBKtävling. Kan man göra på något sätt för att få upp de tävlingar som ligger närmast eller typ söka på distrikt eller län. Jag har SBKtävling men där måste jag väl skriva en ort i sökrutan.
Du kan ju göra det mesta på sbk tävling både söka län distrikt och de tävlingar du är intresserad av :) klicka bara på avancerad sökning
 
Okej, jag har inte tittat så mycket på avancerad sökning. Får göra det när jag kommer hem :-) tack :-)
 
Du kan kryssa i enbart rallylydnad längst upp och ta bort alla andra kryss/bockar. Då kommer enbart alla rallylydnadstävlingar upp i listan.
 
OK. Om du då fortfarande går in på rallylydnad och sen klickar på avancerad uppe till höger. På den nya sdan som kommer upp så kan du söka på distrikt i mittenkolumnen, t ex mellannorrland eller övre norrland så får du enbart de tävlingarna.
 
OK. Om du då fortfarande går in på rallylydnad och sen klickar på avancerad uppe till höger. På den nya sdan som kommer upp så kan du söka på distrikt i mittenkolumnen, t ex mellannorrland eller övre norrland så får du enbart de tävlingarna.
Aha, tack :)
 

Liknande trådar

Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
6 119
Senast: Farao
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har tidigare skrivit och funderat om att skaffa hund. Nu har jag läst på om några raser som intresserat mig och tror jag hittat en...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
7 930
Senast: Snurrfian
·
Relationer Hur gör man? Jag tog pension förra året och trivs bra, men då de flesta av mina vänner fortfarande jobbar så har jag för avsikt att...
Svar
3
· Visningar
498
Senast: astronaut
·
Gnägg Verkar inte hitta någon GHS-tråd för i år, och jag hoppas att jag lägger den rätt! Nu är det inte många dagar kvar. Jag själv, precis...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 349
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Barmarksdrag/canicross
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp