Hjälp - kan inte öppna viktig fil!!

AstonVilla

Trådstartare
Jag har fått den en länk till en pdf-fil mailad till mig men när jag klickar på den kommer det bara upp "HTTP 404 Hittades inte".

Har mailat de som skickade filen och bett dem kontrollerar att allt blivit rätt men inte fått svar ännu..

Är det någon annan som har möjlighet att prova att öppna den eller har något tips på vad som kan vara felet?

https://fwctickets.fifa.com/Node1/Docs/2010FWC20Bank20Details20_IGP_en.pdf


Tusen tack på förhand i så fall, snart blir det nämligen lite kris om jag inte lyckas få tag på uppgifterna i filen!! (fotbollsbiljetter till VM i Sydafrika nästa sommar står på spel... :crazy:)
 
Sv: Hjälp - kan inte öppna viktig fil!!

Kan det vara nåt att man måste vara inloggad?
 
Sv: Hjälp - kan inte öppna viktig fil!!

Skulle kunna vara det, men problemet är att man inte kommer åt informationen när man är inloggad utan då säger de att all information som man behöver kommer att skickas ut via mail = filen som inte går att öppna... suck
 
Sv: Hjälp - kan inte öppna viktig fil!!

Varifrån öppnar du filen? Direkt från din mailläsare eller har du sparat ner den på datorn och testat att öppna den därifrån? Vad har du för pdf-läsare?
 
Sv: Hjälp - kan inte öppna viktig fil!!

Nu fick jag rätt på det till slut, det var pdf-läsaren det hängde på... Trodde att jag hade installerat en nyare version än vad jag egentligen hade så det var inte så svårt att åtgärda, tack och lov..

Tack för ert visade intresse att hjälpa till!!
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp