Höga på låga hästar

(Ridsport)
Ett över 26 timmar långt rejvparty i Tanum i Bohuslän drog 1.500 personer. Johan och Kina Larsson-Ström har en gård vars hästhagar gränsar till festplatsen.
- Vis av erfarenheten flyttade vi våra hästar ur synhåll från festplatsen. Det här var andra gången det arrangerades fest på samma plats och även då var det mycket folk inne bland hästarna, berättar Kina.

http://www.tidningenridsport.se/def...icleOutputTemplateID=560&ArticleStateID=2&w=1
 
Sv: Höga på låga hästar

Usch och fy för fester, droger och alkohol säger jag bara!!!:mad:
 
Sv: Höga på låga hästar

Ja, jag har inget emot glada fester MEN tycker INTE att folk ska festa med att anvanda droger eller dricka sig asberusade pa alkohol.

Ett glas vin eller en ol till maten tycker jag ar ok, men inte sa att folk blir helt galna.

/KT
 
Sv: Höga på låga hästar

man ska dricka med måtta, sålänge folk har huvudet kvar på rätt ställe och har det i bruk så får folk gärna dricka..

narkotika däremot, onödigt.. vilket fattigt liv de lär ha om de måste använda narkotika för att ha kul.. för mig räcker det med några cider eller 2-3 glas vin..
 
Sv: Höga på låga hästar

ja usch:( fest ok men drogfester är inget man vill vara med om, om man har en häst gård
 
Sv: Höga på låga hästar

DET lustiga ar att man inte BEHOVER anvanda narkotika for att bli hog nar man lyssnar pa ravemusik. Musiken i sig gor att om man bara lyssnar, dansar och later sig flyta in i musiken sa kan man komma i ett trancetillstand.

Funkar ocksa med hardrocksmusik, eller annan rytmisk musik. Tex om nagon sitter och trummar pa en trumma.

Sa jag fattar inte varfor dom overhuvudtaget anvander knark pa ravefester. Antagligen ren dumhet.

/KT
 
Sv: Höga på låga hästar

Vilka coola hästägare! Jag hade blivit vansinnig och kastat dem med huvudet före ut ur hagen:devil:
 
Sv: Höga på låga hästar

Dumt av dem att försöka rida på hästarna:mad:, men trevligt att ägarna var så snälla.:) Rejvare är de mest kärleksfulla och goa människor som finns :love:och det visade ju sig också att de var ångerfulla när de pratat med bonden.
Droger är och kommer alltid att vara en del av rejvrörelsen, precis som t.ex cruicing och ölsuperi alltid kommer vara en del av raggar rörelsen, däremot skulle aldrig en rejvare föröka tvinga på någon annan att ta droger. Men till skillnad från andra festsammanhang så har alkohol ingen plats på en rejvfest! och det är säkerligen därför det i princip aldrig är några slagsmål, våldtäkter, misshandel eller skadegördelse i samband med festerna. Jag skulle aldrig våga gå som ensam tjej på någon annan typ av fest än just rejvfest med goa rejvare:bow:..

Hälsningar från en drog och tobaksfri nykterist:banana:
 
Sv: Höga på låga hästar

Tråkigt när det urartar så här.
Måste säga att jag stör mig på annonsens utformning,klass 1 stoet och ELIT hingsten.Vad har det m saken att göra?Är det mer ok att klättra upp på ett hög dräktigt klass 3 sto, dr med en ikke Elit hingst....
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter (Ridsport) Så här långt har 24 fälttävlanshästar testats. Alla provsvaren har varit negativa...
Svar
0
· Visningar
711
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (Ridsport) Efter att ha spenderat de senaste elva åren i den internationella hoppeliten med sin ryttare Malin Baryard-Johnsson kom...
Svar
0
· Visningar
922
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (Ridsport) Vad tror ryttarna om den nationshoppning som börjar i dag söndag? Här är några synpunkter och tankar...
Svar
0
· Visningar
702
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (Ridsport) Isabell Werths lagguld på torsdagen var hennes femte OS-guld. Det påpekar arrangörerna...
Svar
0
· Visningar
691
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp