Bukefalos 28 år!

Höjd på slalompinnar, WE

Sv: Höjd på slalompinnar, WE

Svarar mig själv! :p
Hittade på nätet att de ska vara 2 meter långa. Hoppas det stämmer!
 
Sv: Höjd på slalompinnar, WE

Ja, det stämmer bra det. Ofta använder man ju hinderstöd som brukar vara 180-200 cm.

Lycka till!
 
Sv: Höjd på slalompinnar, WE

Stämmer. jag använder sådana plast-staketstolpar, skitsmidiga att sätta ner (iof har jag gräspaddock, inte lika smidigt i alla gruspaddockar)

har även sett stolpar (alá orangea reflexstolpar) i hinkar med betong..
lättare/smidigare än hinderstöd att konka på :)


dock lär jag mig aldrig hu rlångt det ska vara mellan slalompinnarna? elel rär det olika beroende på svårighetsgrad?
 
Sv: Höjd på slalompinnar, WE

Sex meter i msv/svår, vet inte om man har andra avstånd i lägre klasser, där har man ju istället lägre gångart...
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Working Equitation är en gren som växer snabbt och blir allt mer populär i Sverige. I år blir det premiär för den nya svårklass-cupen...
Svar
0
· Visningar
80
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Efter flera år som uppvisningsgren på Sweden International Horse Show tar WE nu ett stort och härligt steg. En ny cup i svår klass...
Svar
0
· Visningar
66
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Working equitation har under flera år varit en uppvisningsgren under Sweden International Horse Show. Nu tar grenen ett nytt grepp, när...
Svar
0
· Visningar
115
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Haparanda Ryttare får stöd på 4,8 miljoner av Arvsfonden. Miljonstödet ska gå till att bygga en skogsbana till Working Equitation.
Svar
0
· Visningar
124
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Hur valde ni uppfödare?
  • Annonsera mera hundar 2

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp