Hööks regnchaps

voltis

Trådstartare
Ngn som provat/har dem? Tycker de verkar jättepraktiska!?
Funderat på "vanliga" chaps, men dessa är ju perfekta om det regnar, och att man ändå har kvar greppet i baken.. om ni fattar :D.
 
har et par. Härliga, du märker liksom inget av dom. Men det som är så dumt är at jag måste stiga av och på väldigt många gånger under ridturer, eftersom det är så många grindar. Och då blir ju sadelen blöt... Och jag med, när jag sätter mej!
 
...vannet renner jo ned i salen, og da blir man jo våt hvis man har chaps... :confused:
 
Jag slipper hoppa av och på så det är nog inga problem för mig ;). Tycker de verkar vara bekväma... Är nog värt en tur ut till Hööks för att prova ett par då alltså!
 
jag har ett par..
tycker inte dom sitter bra alls så jag använder dom sällan..
men har man väl provat och dom passar en så är dom ju super! :)
 
kolla på dom i veckan när jag var på hööks...
tyckte INTE om dom..
kardborreknäppningen i sidan e svår att få att sitta ordentligt, dom e stumma och inte ett dugg töjbara vilket gör dom otympliga att röra sig i som man oftast gör en del bland hästar...
isället så kolla på odal/granngården (MH) dom har ett par med dragkedja och som e lite lätt fodrade..
sitter helt :love:UNDERBART :love:
Kostar lite mer, men dom e verkligen värda d...

:banana:Charlie :banana:
 
Hmm ok... Iof an de ju sitta olika på olika personer (hopaps går ju alltid :D). Tar nog en tur ut till hööks och provar i alla fall. Du kanske kan sälja dina till mig i så fall ;)
 
Det lät ju inte så dumt!!
Ngn som vet vart det finns odal/granngåden i stockholm?
 
nää..
vill ju ha kvar mina ändå..
dom är ju trots allt bättre än inget! ;)

men tipset till dig är ju ändå att leta efter något annat! ;)
 
ingen aning om d finns i stockholm..
men d e ju mountain horse som säljer dem så du kanske kan få tag på dom ändå..
helt fucking (ursäkta franskan) e dom i alla fall.... :love:

:banana:Charlie :banana:
 
På första sidan på mountain horse hemsida finns det några... Mountainhorse Tyckte de iblått verkar bra!! Vilka är det du har??
(alltså under pants..kategorin förstås)
 
Jepp!!
Där har du dom!!
UNDERBARA!!
Fast jag trodde mina var svarta...kanske bara e lite sketna..hehe :D
Hittat nån affär nära dig??

:banana:Charlie :banana:
 
Japp ahr hittat dom i en butik typ 4 min buss från mig :D men de kostade 1500kr... inte råd med det just nu.... grr..
(alltså jag tänkte på dom som heter supreme pants... sen fanns ju warm chaps också...500 hehe, men fastnade för supreme...fan också :D)
 
Vad bra för min plånbok då!!! :D Ska nog ta mig till butiken och prova dom redan nästa vecka! Tack för tipset!
 
Se till att få en höger och en vänsterchap bara. Jag skickade efter mina från Hööks och hade ett helsicke :( i ett halvår innan jag kom på att jag fått två högerben och då var det ju så dags :) :D. Nu har jag vant mej, de håller och funkar fortfarande :D.
 

Liknande trådar

Utrustning Känner mig lite omodern nu, men har börjat fundera på att köpa thermoridbyxor som komplement till de riktigt kalla dagarna. Jag går i...
2
Svar
22
· Visningar
1 366
Senast: Buongusto
·
Utrustning Vad har ni och vad är ni nöjda med? Det känns som att jag har provat igenom hela sortimentet. Jag har provat alla hööks, både deras egna...
2
Svar
31
· Visningar
3 142
Senast: JennyLz
·
Övr. Hund Har en 18 månaders okastrerad hanhund. Fullt frisk och kry, älskar lek och bus (och dofta efter tikar), en fullt normal unghund helt...
Svar
14
· Visningar
1 152
Senast: iNTOHiMO
·
Utrustning Min häst tycker lädergjord blir hemskt varmt och kliigt på sommaren, så jag skulle behöva lite tips på något svalare. Han har rätt...
Svar
7
· Visningar
759
Senast: yamyam
·

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp