Bukefalos 28 år!

Horze 'Zip-Up' ridstövlar

C

CamillaOsterlof

Jag har beställt hem ett par Horze 'Zip-Up' ridstövlar från horze.se. Jag är ganska rund vilket betyder att jag har breda vader, så jag kan inte ha vilka ridstövlar som helst. :(
Mina chaps är XL och 36-41 i vaden. Jag har storlek 40 i skostorlek. Jag kollade måtten på ridstövlarna och det står 42,5 cm i vadvidd, så jag borde kunna ha dom. :) Är det någon som har dessa som kan slänga upp en bild så jag får se hur dom ser ut på? Jag är osäker på höjden på skaftet, är dom korta? Det står 44 cm. :P

Jag har som sagt beställt dom och dom kommer nog komma om ca 1 vecka, men jag vill gärna veta om någon har dessa och hur dom sitter och om ni är nöjd med dom.

Här är en länk till dom ridstövlarna jag pratar om: http://www.horze.se/Horze-'Zip-Up'-....html?dwvar_38040_color=BL&start=1&cgid=boots
 
Sv: Horze 'Zip-Up' ridstövlar

bara ett tips om dom inte passar, så har mounten horse ett par stövlar för bredare vader. richmond high rider wide.
Jag ska iväg och (troligt vis) prova ett par sådana då jag har de omöjligt att hitta varken stövlar eller chaps som passar.
Dock är dom dyrare än dom här
 
Sv: Horze 'Zip-Up' ridstövlar

bara ett tips om dom inte passar, så har mounten horse ett par stövlar för bredare vader. richmond high rider wide.
Jag ska iväg och (troligt vis) prova ett par sådana då jag har de omöjligt att hitta varken stövlar eller chaps som passar.
Dock är dom dyrare än dom här

Richmond-stövlarna är sååååå sköna, och snygga! :laugh:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp