Hotellrum eller stuga

Hotell eller stuga

  • Hotell

    Röster: 3 16,7%
  • Stuga

    Röster: 15 83,3%

  • Antal omröstningsdeltagare
    18
  • Omröstning stängd .

Hjartagna

Trådstartare
Jag ska på hundutställning i Ronneby till helgen och har i beslutsångest bokat både ett hotellrum för mig och hundarna samt en lantlig stuga via Airbnb. Kommer åka ensam med en eller två Rhodesian Ridgeback varav unghunden är mer reaktiv än den äldre. Vi bor på landet och jag hr inte bott på hotell med hundarna innan.
Ska jag avboka stugan behöver jag göra det senast imorgon tidig eftermiddag.

Hotellrum med frukost, hotellet ligger i ett tråkigt industriområde.

Stuga med självhushållning inklusive städa innan hemfärd. I lantligt område med gångavstånd till sjö.

Vilket alternativ hade ni valt?
 
Jag ska på hundutställning i Ronneby till helgen och har i beslutsångest bokat både ett hotellrum för mig och hundarna samt en lantlig stuga via Airbnb. Kommer åka ensam med en eller två Rhodesian Ridgeback varav unghunden är mer reaktiv än den äldre. Vi bor på landet och jag hr inte bott på hotell med hundarna innan.
Ska jag avboka stugan behöver jag göra det senast imorgon tidig eftermiddag.

Hotellrum med frukost, hotellet ligger i ett tråkigt industriområde.

Stuga med självhushållning inklusive städa innan hemfärd. I lantligt område med gångavstånd till sjö.

Vilket alternativ hade ni valt?
Hade alla gånger valt stuga, men jag gillar stugor i trevlig miljö mer än hotell.
 
Det beror på hur mycket tid jag kommer ha till att vara vid boendet. Hinner jag njuta av naturen och sjön så stuga absolut. Är det bara för att sova och äta så hade jag valt hotell för att slippa städa. Under förutsättning att jag skulle vara där tillsammans med hundarna så jag kunde hjälpa unghunden om den skulle tycka det var jobbigt.
 
Min hund är reaktiv på ljud, vi har bott på hotell en gång, det gör jag inte om. Stuga två gånger, gick jättebra. (Hon var dock mycket yngre när vi bodde på hotell, det spelade nog delvis in)
 
Jag ska på hundutställning i Ronneby till helgen och har i beslutsångest bokat både ett hotellrum för mig och hundarna samt en lantlig stuga via Airbnb. Kommer åka ensam med en eller två Rhodesian Ridgeback varav unghunden är mer reaktiv än den äldre. Vi bor på landet och jag hr inte bott på hotell med hundarna innan.
Ska jag avboka stugan behöver jag göra det senast imorgon tidig eftermiddag.

Hotellrum med frukost, hotellet ligger i ett tråkigt industriområde.

Stuga med självhushållning inklusive städa innan hemfärd. I lantligt område med gångavstånd till sjö.

Vilket alternativ hade ni valt?
Vi bor i princip alltid på hotell när vi är iväg på träning/tävling. Ibland bor hundarna inne och ibland i bil/kärra.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp