Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack, det var inte planerat det bara hände.
Bara händer är det bästa sättet. I mina ögon då.Tack, det var inte planerat det bara hände.
Det har sina fördelar att ligga hemma I halsfluss och hänga på Buke stup i kvarten -man är typ först med att lyckas lista ut sånna här spännande grejer eller var jag bara först med att vara odiskret om det
Du var bara först med att vara odiskret om det.
Det har sina fördelar att ligga hemma I halsfluss och hänga på Buke stup i kvarten -man är typ först med att lyckas lista ut sånna här spännande grejer eller var jag bara först med att vara odiskret om det
Stort Grattis hörrni!
Hallå! nu får ni förklara er hur ni kom det på spåret!Du var bara först med att vara odiskret om det.
Hallå! nu får ni förklara er hur ni kom det på spåret!
Hallå! nu får ni förklara er hur ni kom det på spåret!
Jo, det kom ju fram mer och mer. Bildtråden var uppenbar.Jag anade någonting när ni båda skrev i tråden om en trevlig helg och när @Magiana skrev till @mandalaki att hon träffat någon från ett forum. Sen la jag ihop 2 och 2 när jag såg bilderna i bildtråden. Men jag tänkte att det är er sak att berätta om om ni ville göra det.
Antar att de flesta förstod det i och med bildtråden.
Där är du ute och cyklar. Det är inte min stil. Säger jag att hästen är snygg så är det hästen jag menar.Hur gick det till? Magiana skickade en subtil flört om att det minsann var en stilig häst?
Där är du ute och cyklar. Det är inte min stil. Säger jag att hästen är snygg så är det hästen jag menar.
Hur lyckades du då få in "subtil flört" i samma mening som hästen?Var så jag menade, tänkte inte ens i de andra banorna. Du har livligare fantasi än jag
Hur lyckades du då få in "subtil flört" i samma mening som hästen?
Är du i närheten av Visby/Uppsala så hojta! ^^Jag har tyvärr inga galna tjejkompisar heller - åtminstone inga singlar, som är sugna på att svira runt i sommarnatten. är jag sugen på att gå ut så får jag oftast jaga med ljus och lykta för att hitta sällskap ...och ofta misslyckas jag.
...och NEJ, jag vill inte gå ensam - jag har gjort det förr, men vill inte mera!