TheRedLightning
Trådstartare
På sistone har jag funderat mycket kring ämnet "älska" och kommit fram till att jag inte har den känslan längre. Jag älskar verkligen ingenting just nu, har tappat den känslan. Visst jag har en häst, men jag älskar henne inte så som jag vet att andra i min närhet gör med sina, hon är bara snäll och jag tycker om henne, men älskar nä?
Jag tror nästan jag glömt bort hur man älskar något och varje gång jag tänker och blir påmind om det hamnar jag i en ond cirkel och blir nedstämd.
Så det känns väl som det är dags att börja om, vad är egentligen att älska? Hur ska det kännas eller hur känns det ofta? Funderar på om jag kanske har små substanser av själva huvudkärnan kvar, men som jag inte kopplar.
Är det någon annan som känt att ni inte älskar något och "tappat" känslan?
Jag känner mig så "grå" och ensam.
Jag tror nästan jag glömt bort hur man älskar något och varje gång jag tänker och blir påmind om det hamnar jag i en ond cirkel och blir nedstämd.
Så det känns väl som det är dags att börja om, vad är egentligen att älska? Hur ska det kännas eller hur känns det ofta? Funderar på om jag kanske har små substanser av själva huvudkärnan kvar, men som jag inte kopplar.
Är det någon annan som känt att ni inte älskar något och "tappat" känslan?
Jag känner mig så "grå" och ensam.