Jag måste va duktigt trög i skallen.. ipod-hjälp??

Lenis

Trådstartare
Försöker föra över musik till min splitternya ipod shuffle.. Men det jäkla itunes gör inte som jag vill..

Jag har gjort en spellista jag vill föra över. Vill alltså INTE få alla låtar jag äger överfört. Enligt "hjälp"-avsnittet så ska jag då trycka på en flik som heter "sammanfattning"- den hittar jag inte. Var tusan är den??

Och när man där kollat att "hantera musik manuellt" INTE är markerat (vilket jag inte kan göra eftersom jag inte hittar sammanfattning) ska man gå in på synkronisera musik och markera "Valda spellistor". Det går inte alls, för så fort jag klickar på synkronisera så börjar itunes glatt fylla på ipoden med musik..

Nån som har en aning?? Slänger snart skräpet i nån vägg :devil:

Tillägg: Nu har jag hittat att de vill man ska klicka på nån pop-up meny och klicka på "fyll automatiskt ifrån". Hittar inte den &%¤¤& popupmenyn heller. GAAH

Och när jag försöker dra dit EN enda jäkla låt så börjar den lik förbaskat föra över allt jag har..
 
Senast ändrad:
Sv: Jag måste va duktigt trög i skallen.. ipod-hjälp??

Nu har jag en mini men det är nog samma.

Jag har kopplar ihop min Itunes med en mapp. När jag lagt in nya låtar i mappen så uppdaterar jag itunes. Det är inte så svårt. Men jag vet om den är nyinköpt har du gratis suport från Appel.

Tel dit: 0771- 199 519

:)
 
Sv: Jag måste va duktigt trög i skallen.. ipod-hjälp??

Försöker föra över musik till min splitternya ipod shuffle.. Men det jäkla itunes gör inte som jag vill..

Jag har gjort en spellista jag vill föra över. Vill alltså INTE få alla låtar jag äger överfört. Enligt "hjälp"-avsnittet så ska jag då trycka på en flik som heter "sammanfattning"- den hittar jag inte. Var tusan är den??
tryck på själva ipod-ikonen i vänsterspalten, då kommer sammanfattnignen upp i stora rutan till höger (där alla låtar ligger normalt)... finns flikar i den rutan sen! (brukar hamna på sammanfattning det första man gör)
Och när man där kollat att "hantera musik manuellt" INTE är markerat (vilket jag inte kan göra eftersom jag inte hittar sammanfattning) ska man gå in på synkronisera musik och markera "Valda spellistor". Det går inte alls, för så fort jag klickar på synkronisera så börjar itunes glatt fylla på ipoden med musik..
för att nu är den inställd på automatisk sync, dvs den tar lite blandat av vad du har... men om du ställer om till manuellt så kommer det funka (se vad jag skrev innan)

Och när jag försöker dra dit EN enda jäkla låt så börjar den lik förbaskat föra över allt jag har..
som sagt, ändrar du bara till manuellt så kommer det funka!

tror dock inte att du kan synca en playlist på shuffle... däremot kan du ju markera alla låtar i playlisten å dra över...
men som sagt, osäker...
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp