Jahap jag får väll skita i å gifta mig med flickvännen då

Sv: Jahap jag får väll skita i å gifta mig med flickvännen då

Ja, att samkönsäktenskap skulle ha orsakat stormarna är ju rätt... osannolikt? Löjligt oavsett.
 
Sv: Jahap jag får väll skita i å gifta mig med flickvännen då

Detta är ett ovanligt fall där jag för en gångs skull inte velar över om jag ska skratta eller gråta - jag gapflabbar.

Tur att tokstollen är skruvad nog att gå ut offentligt med sina åsikter så att han bekänner färg och som grädde på moset bjuder oss andra på ett garv.
 
Sv: Jahap jag får väll skita i å gifta mig med flickvännen då

Men snälla ni....visst ser ni att det är ett skämt? O_o

Han driver med en medlem i högerpartiet UKIP som nyligen sa att översvämningar var Guds straff för att man tillåter samkönade äktenskap.

Det finns en skämtartikel på Facebook om att man nu tänker skicka nödsändningar med samkönade gifta par till länder med svår torka :D
 
Sv: Jahap jag får väll skita i å gifta mig med flickvännen då

Kanske alla giftermål/bröllop ska ställas in pga det ökade tårflödet vid sådana sammankomster? Så även folksamlingar bör ju förbjudas... Underbart! ;)
 
Sv: Jahap jag får väll skita i å gifta mig med flickvännen då

Ja? Artikeln (och tråden) handlar ju om David Silvester (tokstollen). Tror tyvärr inte att han skämtar.
 
Sv: Jahap jag får väll skita i å gifta mig med flickvännen då

Ja? Artikeln (och tråden) handlar ju om David Silvester (tokstollen). Tror tyvärr inte att han skämtar.

David Silvester skämtar troligen inte och Dean Burnett är lite lätt ironisk mot Mr. Silvester :D
 
Sv: Jahap jag får väll skita i å gifta mig med flickvännen då

Lite allmänt svar:
La ut den här mest på skoj, får jag för mig att gifta mig så tänker jag gifta mig ;)
 
Sv: Jahap jag får väll skita i å gifta mig med flickvännen då

Ja tänk dig inga mer konsärer, gatutillställningar, marknader, hm shoppingmalls får nog också tas bort :D
 
Sv: Jahap jag får väll skita i å gifta mig med flickvännen då

Lite allmänt svar:
La ut den här mest på skoj, får jag för mig att gifta mig så tänker jag gifta mig ;)

Hm, så du tycker det är kul med klimatförändringar? Jag tycker det är egoistiskt av dig att resonera som du gör. Vi måste alla göra lite uppoffringar för miljöns skull.
 
Sv: Jahap jag får väll skita i å gifta mig med flickvännen då

Ja? Artikeln (och tråden) handlar ju om David Silvester (tokstollen). Tror tyvärr inte att han skämtar.

Jag trodde att ni trodde att det var Dean Burnett som var tokstollen ;)

Det finns ju så många att det kan vara svårt att hålla isär dom. :crazy:
 
Sv: Jahap jag får väll skita i å gifta mig med flickvännen då

Vad gör du själv för uppoffringar för miljöns skull?
 
Sv: Jahap jag får väll skita i å gifta mig med flickvännen då

Jaaa men problemet var ju ÖKNINGEN nu när fler kan gifta sig! Men nu måste de ju verkligen räkna på saken innan de beviljar tillstånd för folksamlingar- helt klart.

Alltså du och kärringen får ju så lov att ta ert ansvar för miljön..:rage:
Själv har jag mitt på det torra men det lär vara roligare att leva i synd.

:D
 
Sv: Jahap jag får väll skita i å gifta mig med flickvännen då

Koltrast gör säkert som jag.
Jag försöker kompensera mina synder med att...
Jag har slutat duscha, badar endast i trädgården i uppsamlat regnvatten och nu går jag ut i snön. Har helt slutat tända lampor när det blir mörkt också. Odlar morötter i trägårn som jag vräker i mig för att hålla mörkerseendet i skick.
Går riktigt bra.
:)
 
Sv: Jahap jag får väll skita i å gifta mig med flickvännen då

Vad jag gör? Jag lever i celibat i en grotta! Utöver allt det som Stormcast nämner, förstås.
 
Sv: Jahap jag får väll skita i å gifta mig med flickvännen då

Jag (som kvinna) ser till att regelbundet få manskuk. Det borde väl kompensera att jag har samkönat sex ibland när andan faller på? Så det i alla fall går på ett ut? Vill ju inte vara en miljöförstörare! :nailbiting:
 
Sv: Jahap jag får väll skita i å gifta mig med flickvännen då

Bra där! Då drar du ju också ditt strå till stacken för att förhindra våldtäkter! Toppen!
 
Sv: Jahap jag får väll skita i å gifta mig med flickvännen då

Åh det är ju fantastiskt! Jag var rädd att jag var en oknullad bitterfitta men jag är alltså en duktig samhälls- och miljökämpe. Finemang!
 
Sv: Jahap jag får väll skita i å gifta mig med flickvännen då

:rofl: Jag som tycker jag e duktig med källsortering och gå överallt jag ska :rofl:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp