Jazzen tog mitt snälla barn

Status
Stängd för vidare inlägg.

mian1

Trådstartare
Min bebis har varit tyst och snäll under sitt första halvår. Sammanlagt har hon kanske skrikit och gråtit en knapp halvtimme. Hon är tjock, nöjd och tystlåten. Vi får väcka henne på morgonen om hon inte är vaken till 10 och vi får kolla henne om hon är vaken eller inte när hon sovit middag så att hon slipper ligga där, ensam och vaken i sin säng och gurgla lite förnöjt och klappa på sina gossedjur eller på nåt kattelände som lagt sig i hennes säng.

Sen hörde hon Eva Cassidy... :(

Nu är friden förbi. Astrid har lärt sig "sjunga" och hon gapar för allt vad hon är värd. Blue Skies är favoriten och den kan hon skrika sig igenom från början till slut. All annan musik med kvinnliga artisten vill hon också "sjunga med" i. Manliga artister är inte intressanta.
Nu kan jag glömma att ha radion på när vi åker bil. Vart tog mitt tysta och snälla lilla barn vägen?
 
Sv: Jazzen tog mitt snälla barn

Ditt tysta lilla snälla barn har skaffat sig en idol :rofl:

:love: Vilken underbar liten tjej du har!

Själv har jag i över ett års tid tampats med en vild liten gosse jag :crazy: Under en period somnade han ENDAST till sin pappas "dunka-dunka" musik...med ett leende på läpparna ;) Jag slet mig i håret varje gång :crazy: (hemsk musik)

Han sjöng också högjutt i ett par månader men har nu övergått till att dansa hejvilt härhemma..till vilken musik somhellst som tur är :angel: Han är riktigt duktig på att skumpa blöjrumpa :D
 
Sv: Jazzen tog mitt snälla barn

Ps: jag har funderat på att sälja min nya mp3 spelare som sitter i bilen...Theo ääälskar att sjunga i bilen:ds ;)
 
Sv: Jazzen tog mitt snälla barn

Vilken tur :) ! Hon kanske växer upp till nästa Britney Spears och kan försörja sina gamla föräldrar så småningom ;)
 
Sv: Jazzen tog mitt snälla barn

Där sa du nått!! :) SMART! :idea:

Theo får dansa sig in i folkets hjärta :smirk:
 
Sv: Jazzen tog mitt snälla barn

mandalaki skrev:
Vilken tur :) ! Hon kanske växer upp till nästa Britney Spears och kan försörja sina gamla föräldrar så småningom ;)

Jag hade ju tänkt att hon skulle bli trädgårdsmästare och har övat henne genom att låta henne leka med mina fröpåsar. Ska hon bli en ny Britta Spears så blir det väl till att gå till Lindex och köpa en stringbikini storlek 74. För det är väl så man blir popstjärna?
 
Sv: Jazzen tog mitt snälla barn

Det blir så om man spelar skitmusik för barnen :devil:
 
Sv: Jazzen tog mitt snälla barn

Cassidy - skitmusik?! nähä du

mian1: du får börja spela hemsk musik tills ungen blir lika tyst som innan ;)
 
Sv: Jazzen tog mitt snälla barn

mian1 skrev:
Ska hon bli en ny Britta Spears så blir det väl till att gå till Lindex och köpa en stringbikini storlek 74. För det är väl så man blir popstjärna?

Nja, barn gör ju som man gör, inte som man säger. Så bästa tipset för en ekonomiskt tryggad ålderdom är att DU bär stringbikini :devil:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp