Legendarisk travprofil lägger av

Sv: Legendarisk travprofil lägger av

Vad synd att han skall sluta tävla, men man kan ju förstå det.
Han har och är VÄLDIGT duktig och omtyckt.

Det är bra för Erik Adielsson, få köra många bra hästar.
 
Sv: Legendarisk travprofil lägger av

Smart att han lägger av när det går som bäst!:) Annars är det lätt att tänka "nää jag ska bara vinna en sista gång" och så gör man aldrig det.:bump:
 
Sv: Legendarisk travprofil lägger av

Nu banas ännu större väg för de yngre som Erik Adielsson och Björn Goop :) Och mycket klokt val att sluta när det går bra, och inte känna att "nu måste jag sluta innan jag når den absoluta botten."
 
Sv: Legendarisk travprofil lägger av

Känns nästan sorgligt, men jag förstår honom! All heder åt Stig H, han har gjort en fin karriär.... :bow:
 
Sv: Legendarisk travprofil lägger av

Han har verkligen satt en prick på kartan, en mycket duktig och omtyckt kusk!
 
Sv: Legendarisk travprofil lägger av

Jag är inte ett dugg orolig att ni inte får se hans hästar...dessa kommer vinna mer än någon annans hästar i fortsättningen också!
Imånga år framöver! Han har mycket kvar att ge!

Och! detta med att hästarna ska vara ute dagligen ska nog gälla allt och alla utom dom som pysslar på proffsnivå,där vet ju alla hur det ska skötas!! mvh cicci
 
Sv: Legendarisk travprofil lägger av

Stig kommer ju fortsätta träna hästar, och tydligen är det Erik som kommer köra en hel del av dom, så visst kommer hans hästar synas.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Stig H Johansson kör åt Flemming Jensen i legendloppet på Solvalla. Nu är det klart vilken häst det blir. – Jag frågade honom om han...
Svar
0
· Visningar
674
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Elitloppet-äventyret tog snabbt slut för publikfavoriten Sanity. Hästen blev utslagen redan i försöken på Solvalla - och missar därmed...
Svar
0
· Visningar
566
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (Aftonbladet) Här är Svensk Travsports nya metod för att fler spännande lopp. I mars är det premiär för "Spårtrappan" där hästarna...
Svar
0
· Visningar
858
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (Travronden) På onsdag årsdebuterar Jörgen Westholms...
Svar
0
· Visningar
551
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp