Lekar till marsvin/ lydnads träning?

Nozza

Trådstartare
Har ni några bra lekar man kan leka med sina små pälsbollar? Eller något bra lydnads tips eller någon bra träning. Jag har 2 marsvins honor på 1 ½ år och 5 år och viska köpa ett nytt. Kommer det ha problem med att komma in i flocken?

Sv: Lekar till marsvin/ lydnads träning?

Jag har själv två marsvin som kan stegra :D dem ställer sig på bakbenen när man säger "upp-och-stå" Jätte söta <3 ska lära dem vaker tass också ;)

Sv: Lekar till marsvin/ lydnads träning?

Det kan bli lite smågnabb i början när en ny flockmedlem kommer, men det brukar sällan vara stora problem.

Våra marsvin går lösa i hela lägenheten utom ett rum på dagarna, endast instängda i buren nattetid.
De gillar att få leta matbitar som man skär i mindre bitar och slänger ut på golvet och att leka kurragömma i en fleecefilt på golvet är också skoj säger de :).

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Ja, ingen har väl missat att Naturskyddsföreningen kommit med den rekommendationen...
15 16 17
Svar
326
· Visningar
8 863
Senast: Enya
·
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
5 993
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 087
Senast: Thaliaste
·
Foder & Strö Suck, nu är vi där igen. Efter att ha varit helt bra i magen hela sommaren och inte stått emot det minsta i ridningen så börjas det igen...
Svar
5
· Visningar
558
Senast: Linda_A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama