Bukefalos 28 år!

Lekar till marsvin/ lydnads träning?

Nozza

Trådstartare
Har ni några bra lekar man kan leka med sina små pälsbollar? Eller något bra lydnads tips eller någon bra träning. Jag har 2 marsvins honor på 1 ½ år och 5 år och viska köpa ett nytt. Kommer det ha problem med att komma in i flocken?
 
Sv: Lekar till marsvin/ lydnads träning?

Jag har själv två marsvin som kan stegra :D dem ställer sig på bakbenen när man säger "upp-och-stå" Jätte söta :heart ska lära dem vaker tass också ;)
 
Sv: Lekar till marsvin/ lydnads träning?

Det kan bli lite smågnabb i början när en ny flockmedlem kommer, men det brukar sällan vara stora problem.

Våra marsvin går lösa i hela lägenheten utom ett rum på dagarna, endast instängda i buren nattetid.
De gillar att få leta matbitar som man skär i mindre bitar och slänger ut på golvet och att leka kurragömma i en fleecefilt på golvet är också skoj säger de :).
 

Liknande trådar

L
Hundträning Som nog endel vet så har jag ej flatcoated retriever som är ett år och världens bästa och mest under bara hund 💙 Han är väldigt lätt...
2
Svar
21
· Visningar
1 481
Senast: LiviaFilippa
·
Hundträning Hej! Jag skulle behöva lite tips. Jag och min hund har kört agility i ett år. Hon har varit super duktig och tyckt det varit väldigt...
Svar
7
· Visningar
839
Senast: Nova123
·
Katthälsa Finns det någonstans där jag kan hitta statistik på hur många kattfödslar som leder till komplikationer och liknande? Bakgrunden är...
Svar
6
· Visningar
635
Senast: Calmiche
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
16 676
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp