Liten undersökning

Status
Stängd för vidare inlägg.
F

fia_olsson

till alla husmödrar och mammor.
Om det fanns möjlighet, skulle ni vilja handla på nätet och få maten hemkörd?
Om det fanns tilläggsservice ex, färdiga veckomenyer+recept i färdiga kassar?
Om det fanns veg, kost, diabetes, allergi, laktos, gluten intolerans-menyer för vissa i familjen, skulle ni beställa sådan service?
Om det fanns weight-watchers menyer, skulle ni beställa sådan service?
Om ni hade ett virtuellt kylskåp och skafferi, där ni prickar in basvaror, och förbrukning, skulle ni vilja ha varorna hemkörda per automatik?
Vad skulle sådan service få kosta?
Alla varor skulle vara av kända fabrikat,bra kvalite, bra datummärkning, lokalt odlat efter önskemål, och med svenskt kött.
Jag skulle jättegärna vilja att ni svarade på dessa frågor.

Glömde: nämn antal barn/vuxna i hushållet
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Liten undersökning

Jag skulle jättegärna handla maten på nätet, skulle kunna betala nån liten summa för servicen och hemkörningen Tänk vilken tidsbesparing! Färdiga menyer tror jag inte jag skulle vara intresserad av, möjligen i kombination med eget val isåfall.

JAg skulle inte betal mer än _max_ 100 kr för service och hemkörning.
 
Sv: Liten undersökning

Jag är ett tråkigt kontrollfreak och skulle nog inte klara av en sådan service (även om den säkert är kanonbra!). Jag klarar knappt av att skicka min man till affären...
 
Sv: Liten undersökning

Jag handlade på nätet förut. Det var jättepraktiskt att bara beställa och betala när de kom hem med det! Speeciellt för oss som inte hade bil och inte hade någon billig affär i närheten.
 
Sv: Liten undersökning

Vi är två vuxna och ett barn i våran familj, och ja ibland skulle jag kunna tänka mig att beställa via nätet, speciellt när elin var liten och "allt" var jobbigt. Men just nu tycker jag att det är ganska roligt att åka och handla och gå och titta och vända på prylar, eh ja jag handlar oftast på i*c Maxi så det finns en del att titta på... ;) Men jag har börjat plannera lite mer och handlar kanske en till två gånger i veckan så det blir inte så besvärligt...
 
Sv: Liten undersökning

fia_olsson skrev:
till alla husmödrar och mammor.
Om det fanns möjlighet, skulle ni vilja handla på nätet och få maten hemkörd?
Om det fanns tilläggsservice ex, färdiga veckomenyer+recept i färdiga kassar?
Om det fanns veg, kost, diabetes, allergi, laktos, gluten intolerans-menyer för vissa i familjen, skulle ni beställa sådan service?
Om det fanns weight-watchers menyer, skulle ni beställa sådan service?
Om ni hade ett virtuellt kylskåp och skafferi, där ni prickar in basvaror, och förbrukning, skulle ni vilja ha varorna hemkörda per automatik?
Vad skulle sådan service få kosta?
Alla varor skulle vara av kända fabrikat,bra kvalite, bra datummärkning, lokalt odlat efter önskemål, och med svenskt kött.
Jag skulle jättegärna vilja att ni svarade på dessa frågor.

Glömde: nämn antal barn/vuxna i hushållet

Jag skulle vara intresserad av att få tyngre saker samt hållbara produkter hem. Mjölk, pasta, mjöl, konserver osv.

Däremot föredrar jag att köpa mina grönsaker själv så jag vet att jag får det jag är ute efter i typ och mognad.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp