Bukefalos 26 år!

Magnettäcken??

Jag har ett Magnetic från Veredus... Hurvida det hjälper vet jag faktiskt inte... Värmer bra på ryggen iaf. Har även ett Back on Track ryggpad eftersom min häst lätt blir stel i ryggen, filéerna.
Kanske skulle man köpt ett "riktigt" täcke från ngn annan leverantör med fler magneter men det blir ju inte speciellt billigt.
Fumderade ett tag på att sätta in ryggplattor i mitt älsklingstäcke. Det finns ju att köpa lösa.

Liknande trådar

Utrustning Hej, jag måste beställa ett täcke till ponnyn men tycker det är så svårt med domdär grammen fyllningen anges i! Har försökt kolla på...
Svar
4
· Visningar
316
Utrustning Dottern önskar sig ett equiline schabrak i julklapp. Vi har sneglat länge, men har tyckt att priset är i högsta laget. Ni som har dem...
Svar
15
· Visningar
1 035
Utrustning Är det någon som rider med ett par Ophena? Hur tycker ni att det fungerar? Får man bra stöd i foten? Hur pass sitter magneten? Är det...
Svar
1
· Visningar
353
Utrustning Kanske en dum fråga men jag gillar designen på dessa walkertäcken. De blir stor bogfrihet och de värmer ändå ryggen. Min häst har...
Svar
8
· Visningar
817

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vinterföräldrar 21/22 del 2
  • Inspiration sökes: Bröllopsbingo
  • Olika Beteenden i Trafiken

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #7
  • Kattsnack #9