Magnettäcken??

Jag har ett Magnetic från Veredus... Hurvida det hjälper vet jag faktiskt inte... Värmer bra på ryggen iaf. Har även ett Back on Track ryggpad eftersom min häst lätt blir stel i ryggen, filéerna.
Kanske skulle man köpt ett "riktigt" täcke från ngn annan leverantör med fler magneter men det blir ju inte speciellt billigt.
Fumderade ett tag på att sätta in ryggplattor i mitt älsklingstäcke. Det finns ju att köpa lösa.
 

Liknande trådar

Utrustning Köpte nytt täcke av märket coverme. Det är någon extra flärp med tarra längst fram på täcket vid spännena. Någon som har detta täcket...
Svar
13
· Visningar
384
Senast: aglaonema
·
Utrustning Ett av Eikars Amigotäcken har börjat ta in en del vatten på rumpan efter att jag varit tvungen att tvätta det (med täckestvättmedel) i...
Svar
13
· Visningar
715
Utrustning Jag har ett Rambo summer series, ett Rambo airmax cooler disc och ett rambo protector disc. Alla rambo och med disc front, samtliga...
2
Svar
20
· Visningar
857
Utrustning Söker ofodrat regntäcke till shettis. Har haft ett Himalaya som köptes för säkert minst 15 år sedan som har varit toppen i allt. MEN jag...
Svar
2
· Visningar
377
Senast: Elektron
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Vinterridbyxor
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp