Malin hoppar in och löser krisen

(Kvällsposten)
Förbundskapten Maria Gretzer har en skräll i bakfickan inför EM om en månad.
Malin Baryard i det svenska laget.
- Min plan är hemlig, säger Gretzer.
- Det måste vara Baryard, säger givna EM-ryttaren Helena Lundbäck.
Malin Baryard dementerar inte.
- Maria Gretzer får svara på frågorna, säger hon.

http://www.kvp.se/sport/ridsport/1.769237
 
Sv: Malin hoppar in och löser krisen

Men kul! Hur mycket i skiten sitter vi inte egentligen? Finns ju INGEN kandidat längre känns det som..:crazy:
 
Sv: Malin hoppar in och löser krisen

Nej, det måste inte vara Malin Baryard. Det finns hur många andra, mycket bättre ryttare som behöver få ta del av rampljuset nu.
 
Sv: Malin hoppar in och löser krisen

kl

Det måste stå fel... Peter Erikssons Camiell Flamingo z kan omöjligt ha betäckt i vår.. Han är ju valack..:smirk:
 
Sv: Malin hoppar in och löser krisen

dessutom finns det bra andra ryttare, Linda Heed är inte fy skam heller. peder fredricsson? men han kanske inte har häst?
Dessutom har väl Peter Eriksson Jaguar Mail? Kanske kanske Helena Persson har en häst på lut?
Vad det inte Malin B. som fick en häst från en annan ryttare ganska nyss? Hur mogen är dne för sådan uppgift? Är Espiri pass så bra att den kan gå EM? Jag är tveksam, dessutom tycker jag att Malin "alltid" gör bort sig när dte gäller laghoppningar. Hon är en bra ryttare, men som Sylve sa, Malin är det som plockar fram hästen så att den klarar den nivån hästen är på idag, men Malin rider aldrig pass så bra när dte är lagtävling, så jag tycker att Malin och Espiri är ett dåligt val i sånt fall.... Men dte är min personliga åsikt...
Skulle vara skönt om man fick in Peter Eriksson i laget.
 
Sv: Malin hoppar in och löser krisen

Tycker det är rätt. Malin är ju helt enkelt bäst, men Peder Fredricsson, Peter Eriksson, "Roffe" osv är ju också bra...:)
//elasive:banana:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Svensk hästhoppning har fått en ny förbundskapten. Efter sommarens fars ska Henrik Ankarcrona axla ledarrollen - och bygga ett...
Svar
0
· Visningar
431
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (Kvällsposten) Dressyr- och fälttävlanslagen kan se fram emot en sommar i London. Följer hopplandslaget med på färden? Det avgörs vid EM...
Svar
0
· Visningar
841
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (Nya Folkbladet i Östergötland) Både Malin Baryard-Johnsson och Henrik von Eckermann finns med i EM-laget i hoppning som förbundskapten...
Svar
0
· Visningar
742
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (Nya Folkbladet i Östergötland) I samband med Falsterbo-tävlingarna i veckan presenterade förbundskapten Sylvia Söderstrand den svenska...
Svar
0
· Visningar
676
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp