S
Supermoose
Sv: Menyn till vänster borta?
alltid detta gnäll vid minsta ändring.
Jag tycker det är bra!!
Ni vänjer er!
alltid detta gnäll vid minsta ändring.
Jag tycker det är bra!!
Ni vänjer er!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gunnar, kan du kanske öka mellanrummen något mellan de olika forumlänkarna? Um, mellan Ungdom och Äldre ungdom och Senior, t. ex. Lite padding eller margin på de länkarna tror jag skulle göra mycket för att göra menyn mer överskådlig, som det är nu tycker jag att de flyter ihop lite väl mycket.
display: block;
...det hade nog blivit ännu bättre om menyn till höger smalnat av något, eller placerats någon annanstans. Jag har de menyerna minimerade och har bara ett stort grått fält till höger om inläggsspalten.För mig som sitter på liten skärm (8.9") är det här kanonbra
Nu behöver jag inte scrolla lika mycket då spalten med själva inläggen blivit bredare.
Det lär nog inte hjälpa så mycket eftersom länkarna är inline-element
Det drygaste med nya layouten är väl att man helt enkelt måste scrolla mer när man har läst klart en diskussion och är längst ner på sidan, vänstermenyn kändes mer användarvänlig, men den är formen av layout är givetvis bättre för de med liten skärmupplösning.
Jag skall fundera på detta med meny/länkar i botten av sidan.
-kl-
Kanondesign!
Stort och fint i mitten där man ska läsa och skriva, litet mindre plats att klicka. Mkt logiskt, mkt trevligt. Det är ju läsa/skriva som är det centrala, och inte klickandet på menylänkar.
Du har inte funderat på att lägga upp 2-3 versioner av forumet för folk med olika behov?