Luktpion
Trådstartare
Reflekterade över det här i morse... Dels att jag vid ett fototillfälle tog bort gråskala och sen blev kvar med färg - nu blir det grått igen! Dels att jag alldeles för lätt glömmer att logga ut - behöver få det till en vana! Ska börja med att lägga till det i kvällsrutinen, att även natta mobilen Och dels att jag av ren (o)vana bär med mig mobilen alldeles för mycket. Här precissom @Modest skrev en plats där mobilen bor, för laddning och för natten. Men har jag väl tagit med den till köksbordet så följer den med överallt sen. Ska mer aktivt tänka på att lägga tillbaka den på sin plats.
Hur går det er andra? Vad fungerar och vad är svårt att få ändring på?
Låter som en bra idé att natta mobilen! Jag har också svårt att komma ihåg att logga ut, men har som regel att då får jag logga ut och in igen när jag går in nästa gång och upptäcker det. Jag bär också med mig mobilen för mycket men det har faktiskt blivit bättre sedan jag slagit på ljudet så jag slipper "kolla till den" så ofta bara för att se om det hänt något. Jag har haft ljudet av i flera år av ren vana.