Msn funkar inte?

Sofiplopp

Trådstartare
Jag kommer i alla fall inte in där! Konstigt, har sällan hänt att det legat nere så här pass länge. Någon annan som har problem?!

:(
 
Sv: Msn funkar inte?

Nopp,kom in på en gång utan problem.

Hoppas att det löser sig för dig med!
 
Sv: Msn funkar inte?

Inga problem här. Dock krånglade det i helgen, men det var nog snarare uppkopplingens fel. Den är nämligen inte att lita på.
 
Sv: Msn funkar inte?

Via Adium är det i alla fall inga problem att komma in på msn.

Får du något felmeddelande? Startat om dator?

/Jonaz
 
Sv: Msn funkar inte?

Via Adium är det i alla fall inga problem att komma in på msn.

Får du något felmeddelande? Startat om dator?

/Jonaz

Har startat om, får bara felmedd att systemet ine är tillgängligt eller att jag inte är uppkopplad på näet. Och jag är ju på nätet - så då återstår att systemt inte är tillgängligt ...

Nåja, jag håller ändå på att städa toan, så jag klarar mig en stund till! ;)
 
Sv: Msn funkar inte?

Jag kommer i alla fall inte in där! Konstigt, har sällan hänt att det legat nere så här pass länge. Någon annan som har problem?!

:(

*räcker upp handen* Här med. Fan också, nu måste jag verkligen tvättta kläder och plugga... :angel:
 
Sv: Msn funkar inte?

msn har damp....jämt...det går inte många dagar utan problem
 

Liknande trådar

Tjatter Jag besökte en loppis för ett par-tre år sedan, men nu vet jag inte var den låg :laugh: Det var en gul byggnad, fanns en sportdel på...
2
Svar
21
· Visningar
1 633
Senast: gul_zebra
·
Tjatter Jag tycker det händer mig märkligt ofta att folk jag inte känner börjar prata med mig som om de kände mig. Nu har jag ett väldigt bra...
2
Svar
23
· Visningar
1 330
Senast: Rosett
·
L
Juridik & Ekonomi Jag undrar två saker om polis anmälningar och sånt om nån här vet det! Och jag vill inte disskutera om VARFÖR jag undrar domhär sakerna...
2
Svar
20
· Visningar
2 242
Senast: gulakatten
·
Kläder & Bli fin Alltså, jag gillar inte att däringa i affärer och har blivit allt kräsnare med jag vill ha av en tröja. Nu är jag inne på jobbet eller...
Svar
0
· Visningar
342
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp