Bukefalos 28 år!

När måste premierna betalas ut?

Krockodil

Trådstartare
Nu har det gått 2 ½ månad sedan vi var och tävlade på den här klubben och jag har fortfarande inte sett röken av premerna vi vann. Har hört från andra ekipage som tävlade på samma klubb redan i juni som inte fått sina premier. Jag har kontaktat klubben som säger att de har problem med utbetalningen, men kom igen!

Finns det några regler kring när premierna ska betalas ut?
 
Sv: När måste premierna betalas ut?

Har du och de andra ryttarna kontaktat förbundet och gjort en anmälan om att ni inte får ut era premier?

Även arrangörer kan hamna i diciplinnämden om det inte sköter tävlingarna som man ska.
I värsta fall kan de bli avstängda från att arrangera några fler tävlingar.
 

Liknande trådar

Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 442
Senast: zarmino
·
  • Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 122
Senast: cassiopeja
·
Hästmänniskan Har legat vaken i minst 1,5 timme i sängen. Min son på 7 månader har vaknat till några gånger och sökt närhet. Ammar fortfarande lite...
Svar
5
· Visningar
1 518
Senast: Hedinn
·
  • Artikel
Dagbok Fan vad svårt det ska vara att vara vuxen. Blir det någonsin "smooth sailing"? Jag blir så himla less. Igår gjorde sambon slut med mig...
2
Svar
21
· Visningar
2 838
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp