Någon som känner till...

linilin

Trådstartare
Är det någon som känner till, har ridit eller skött mitt fullblodssto Kundalini (Starry Night - Meditation) f. -98, brun med bläs och vit kota vä bak. Hon hade inte så lång galoppkarriär, men sprang på Täby 2000-2001. Vet inte i vilket stall hon stod i men det vore kul att veta lite mer om henne. Om hur hon har haft det tidigare i livet? Det är svårt att gissa sig till vad som gömmer sig bakom de vakra ögonen!
 
Sv: Någon som känner till...

Ingen?? Har forskat lite och jag tror att hon stog hos en tränare som hette Ulf Paulin. Men han har ingen tränarlicens längre stod det.
 
Sv: Någon som känner till...

Ja, hon stod hos Paulin. Så mycket kan jag få fram av databasen. Men jag har nog aldrig träffat hästen personligen, tyvärr.
 
Sv: Någon som känner till...

*putt*

Är det för länge sedan hon sprang på täby(99-00) så att ingen känner igen henne??
 
Sv: Någon som känner till...

Gisburne skrev:
Ja, hon stod hos Paulin. Så mycket kan jag få fram av databasen. Men jag har nog aldrig träffat hästen personligen, tyvärr.


Du känner inte igen Knock Out? kallad karpen.
jag skulle gärna vilja veta vad han har varit med om i sitt liv.
jag har honom nu, och när han kom till mig var han vanvårdad och i dåligt skick..
 
Är det någon som känner till, har ridit eller skött mitt fullblodssto Kundalini (Starry Night - Meditation) f. -98, brun med bläs och vit kota vä bak. Hon hade inte så lång galoppkarriär, men sprang på Täby 2000-2001. Vet inte i vilket stall hon stod i men det vore kul att veta lite mer om henne. Om hur hon har haft det tidigare i livet? Det är svårt att gissa sig till vad som gömmer sig bakom de vakra ögonen!


Hej många år senare!!
Jag köpte Kundalini från Angarn (Ulf Pauline) 2001 och ägde henne i 4 år. Om du ser det här skulle de vara väldigt roligt att få kontakt, vet att det är många år sedan du skrev detta men är så nyfiken på hur Kundalinis liv blev efter att jag släppte taget!
 

Liknande trådar

Hästvård Tar det dåliga först. Igår var Kele in på klinik för vad jag trodde och hoppades skulle bli Dagen F som i Friskförklaring. Damen har...
Svar
9
· Visningar
1 300
Senast: Spirax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Diarré
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp