B
Beeaatch
Sv: Nonchalant stallägare eller vad??
Jag håller med dej till tusen, hingstar och hästar som har respekt för kedjan skall ledas i kedja, och absolut på ägarens order. Men den här stallägaren tänker inte till förnes något händer, så har de alltid varit så länge jag stått där, snart 2 år, och så lär de nog förbli, ansvarslöst kallar jag de för.
Håller med fullständigt. Men jag tycker nog att din stallägare är väldigt oansvarig, dels för att hon ändrar order som är givna för att skapa säkerhet, och dels för att hon sätter personalen på att leda hingstar i reprimmor. Hingstar ska ledas i kedja! Okej att hon tar ansvaret över det hela, men vadå? Tänk om det verkligen händer en olycka? Inser hon på fullt ansvar att hon har ansvar för era liv? Tänk om ni skulla bli ihjälsprugna. (Väldigt osannolikt, javet ) Hur skulle hon försvara sig till era anhöriga då; nämen, jag trooor inte på kedja. Dumbass.
Jag håller med dej till tusen, hingstar och hästar som har respekt för kedjan skall ledas i kedja, och absolut på ägarens order. Men den här stallägaren tänker inte till förnes något händer, så har de alltid varit så länge jag stått där, snart 2 år, och så lär de nog förbli, ansvarslöst kallar jag de för.