Nu är Sigge lycklig!

Jenka

Trådstartare
Titta vad husse kom upp med från tvättstugan för en stund sedan. Min panda och absoluta favoritleksak!

Den försvann spårlöst för ett par veckor sedan och matte trodde inte att jag skulle komma ihåg den så väl som jag gör. Hmpf, klart att jag inte glömmer min panda!
Det verkar som att de där människorna hade något emot att pandan var mer brun än vit? Nåja, nu är den vit igen så då borde de väl vara nöjda.

Elaka matte sa dock att jag inte fick ta med mig pandan ut på kisspromenad, så hon stoppade mig i trapphuset. Elakt!

IMG_1830.jpg

IMG_1832.jpg

IMG_1833.jpg

IMG_1838.jpg
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Vad kunde vara bättre tröst efter förra veckans dystra konstaterande att min ridkänsla var död, än att få sitta på två av mina sex...
Svar
0
· Visningar
301
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag ramlade ner i en liten mental grop i helgen. Jag blev bara så förbannat trött på och uppgiven över min hälsa. Jag försöker annars...
Svar
0
· Visningar
1 225
Senast: cassiopeja
·
Fälttävlan I söndags stod det terrängträning på Årsta Runsten på schemat. Vi har inte varit iväg på ett tag och innan träningen ångrade jag mig...
Svar
19
· Visningar
6 969
Senast: Houdinie
·
Övr. Hund Som så många andra har gjort tidigare så vill jag också gärna starta en uppföljningstråd om min vovve. Även om det känns som flera har...
Svar
19
· Visningar
1 620
Senast: Varmblod90
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp