Ha ha....
Ja, typ..
Mittemellan u-hamn och Jönköping för att vara exakt .
Ja det var mycket trevligt att ses...
Önskar faktiskt vi haft närmare till varandra så du kunde hjälpt mig med lite tips och råd då och då...
Här kommer liten film från första galoppen i ridhuset...(filmad av Nova)
Tänk på att det är en treåring, bara riden lite drygt två månader.
Ser jättebra ut och fina är ni! Sällar mig till avisgruppen ang. den fina anläggningen. Måste vara underbart! Har ju sett interiörbilder från stallet också och det ser verkligen fint och lyxigt ut! Det är dig sannerligen väl unt!
@Maui: Förhoppningsvis är hon dräktig ännu, ska på 90-dygns koll den 17..
Menade mer när det väl blir dags att leta tränare sen långt fram i tiden. Om inte dom knyter henne till vår hemmaklubb i Tranemo. Är ju bara ft och hoppetossor där! Annars är ju bekymret att jag bor så pissigt till låångt ut i tassemarkerna så det är satans långt till allting.
@Novali01, ska ta till mig det med galoppen. Han är en jättemysig, rolig häst, pigg, känslig och mjuk. Vi har ju inga ambitioner och är speciellt kunniga men förhoppningsvis få till lite dressyr lättklass.
Han är sex men lite scary att inte veta något öht om honom..
Var hos min tränare igår där dom tillfälligt hyser sina hästar innan flytt i Dec. Lite "b" att rida ute på en tillfälligt meckad ridbana som var minst sagt ojämn.
Fick till en bra feeling ändå, hon har en så´n himla arbetsglädje lilla hästen.
Efter det red jag ut foderhästen och jag förstår att dottern är kär, man blir liksom glad av att rida honom.