Sv: ny tråd för oss som spelar WoW
Sant det, men lite tråkigt är det ju... Hahaha, då kanske jag nöjer mig när jag når dit
Jag tycker alla man spelar med blivit så tråkiga... De jag kände förut finns inte kvar och just nu spelar jag solo... I dungeons så snackar ju ingen med varandra längre, och någon springer iväg till den boss som den behöver drop från och förväntar sig att alla ska hänga efter. Helt omöjligt när man är healer och alla helt plötsligt fightas med allt...
Vad roligt!
Det är väl mest naturligt att göra det lättare att lvl, annars blir det svårt för nya användare att nå högsta lvl. Det är inte lvl 60 som är målet längre direkt. Du kan trösta dig med att det blir betydligt trögare när du närmar dig topp lvl.
Sant det, men lite tråkigt är det ju... Hahaha, då kanske jag nöjer mig när jag når dit
Det enda som gör WoW riktigt roligt för mig numera är de underbara personerna i Guildet som jag spelar med behövde dock en Är faktiskt till viss del tråkigt att allt går så fort numer med leveling och allt iallafall om man som jag gillar Lore, inte så roligt att slitas mellan att levla snabbt till toppen och att bara lulla runt och njuta av världen. Fast när man är på "toppen" så är det allt klurigt att fixa med gearet så att allt är så ultimat det kan bli, eller så är det bara jag som har svårt för alla de detaljerna
Men ikväll ska det bli roligt, istället för 10man DS ska vi i guildet försöka oss på 25man och förhoppningsvis blir vi närapå all guild grupp
Jag tycker alla man spelar med blivit så tråkiga... De jag kände förut finns inte kvar och just nu spelar jag solo... I dungeons så snackar ju ingen med varandra längre, och någon springer iväg till den boss som den behöver drop från och förväntar sig att alla ska hänga efter. Helt omöjligt när man är healer och alla helt plötsligt fightas med allt...
Vad roligt!