Öppet Arkiv: TV-program vi glömt.

Delvis KL
Ungdomarna ska spegla två olika samhällsklasser, men är det bara jag som tycker alla ser likadana ut? :o
Antagligen så såg man stor skillnad på dem där och då, men idag, ser ni skillnad???

Det där är rätt intressant, har noterat det i andra fall också (som jag inte kan namnge nu). Förr var signalerna och symbolerna mer subtila. Nu trumpetas allt ut så det är omöjligt att få en annan bild, bilda sig en annan uppfattning.
 
Haha kollade på det där för någon månad sedan XD före min tid men tyckte det var intressant.
 
Jag minns en tv-serie från min barndom men kan inte minnas vad den hette. Svensk var den i alla fall, barn och ungdomar som kunde resa i tiden. Kan de ha klivit in i en klocka? Jag minns i alla fall visarna som snurrade bakåt för att visa tidsförflyttningen. Slottsmiljö tror jag det var.
 
Jag minns en tv-serie från min barndom men kan inte minnas vad den hette. Svensk var den i alla fall, barn och ungdomar som kunde resa i tiden. Kan de ha klivit in i en klocka? Jag minns i alla fall visarna som snurrade bakåt för att visa tidsförflyttningen. Slottsmiljö tror jag det var.

Huset Silverkronas gåta skulle jag gissa på
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp