Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ångrar lite att jag köpte min som e-bok. Ska nog kolla efter jul om de satt ner priset och kanske köpa båda. Om de ger ut en varje år kan det ju bli en fin samling framöver.
Jättefin bok som skimrar så härligt.
Första berättelsen igår var en gammal från 1912 som beskriver hur alla djur på gården får extra gott att äta och tackas för sin insats under året. Under julaftonsnatten börjar djuren prata med varandra och sedan blir det avfärd med hästsläde till julottan. Så fint med en berättelse skriven av en kvinna varje dag i december, längtar redan till dagens läsning
Jag tänkte samma, vill också ha en sådan bok! Så ska hålla ögonen öppna faktiskt.Jag ångrar lite att jag köpte min som e-bok. Ska nog kolla efter jul om de satt ner priset och kanske köpa båda. Om de ger ut en varje år kan det ju bli en fin samling framöver.
Den är nedsatt just nu på bokus, inte många kronor så kanske blir mer senJag ångrar lite att jag köpte min som e-bok. Ska nog kolla efter jul om de satt ner priset och kanske köpa båda. Om de ger ut en varje år kan det ju bli en fin samling framöver.
Ja den är verkligen fint inbunden!Jag ångrar lite att jag köpte min som e-bok. Ska nog kolla efter jul om de satt ner priset och kanske köpa båda. Om de ger ut en varje år kan det ju bli en fin samling framöver.
Jag fick rosa reflexer i min kalender!
Åh det hade jag velat haJag fick rosa reflexer i min kalender!